4

1K 37 3
                                    

Radši jsem šla udělat něco k jídlu,protože jsem nějak tušila že kluci tady zůstanou. Než jsem udělala večeři uběhla asi hodina a půl. Kluci byli stále ve studiu a něco tam nahrávali. Šla jsem se za nimi podívat a oznámit jim že bude jídlo. „Nevím co tady pořád děláte ale jídlo je hotové tak se pojďte najíst" jen co jsem řekla tuhle větu Dejan se rozběhl jako by mu šlo o život. David za ním.Nezapomněl se rozplacnout a David skončil na něm. Já jsem se chytla za hlavu a Martin se tomu smál. „Kdy se přestěhuješ?" Nejistě jsem se zeptala a doufala že co nejdříve. „ No jestli bych mohl zítra ?" Šlo vidět že se bál co mu odpovím a já jen souhlasila. Rozešel se taky ke stolu kde už kluci seděli a čekali až jim nandám. Každému jsem dala stejnou porci a podala jim to. Já sama jsem si nandala míň a sedla jsem si k nim. „Panebože to je úžasné" David si liboval a kluci mu dávali za pravdu. Musela jsem se zasmát jen při pohledu na kluky. Nachystala jsem skleničky na víno, pro kluky pivo a flašku vodky kterou přinesli. Dala jsem je na stůl do obýváku a pustila jsem televizi. Kluci dojedli a já schovala nádobí do myčky. Všichni jsme se přesunuli do obýváku a nalili si. „Tak na to aby se tady Am líbilo a byla šťastná" Dejan to vykřikl a všichni jsme si připili. Byla jsem šťastná že tyhle ty idioty znám a že je mám za nejlepší kamarády. Seděli a popíjeli jsme snad tak do 3 rána. A to už byli všichni na sračky. Nevím jak zmizeli spát ostatní. Ale já se nějak pokusila dostat do mého pokoje a lehnout si do postele. Bylo mi dost zle takže jsem jednu nohu dala dolů z postele a paty položila na zem,abych se uzemnila a nebylo mi špatně. Chvíli jsem koukala do stropu kde se navzájem naháněli různé barevné kolečka. Pak jsem viděla jen tmu.

Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat