12

835 40 2
                                    

Nevěděl jsem jestli se bát o svůj život a o kuchyň nebo naopak nechat se unášet jeho krásným tělem a čekat co z toho bude. Usedla jsem se na dřevěnou židli a do ruky vzala mobilní telefon. Chvíli jsem jen tak projížděla sociální sítě a nasávala vůni nějakého jídla. Mé břicho se začalo ozývat a v tu dobu se domem rozezněl zvonek. Martin na mě hodil prosebný pohled jestli mohu jít otevřít. Otráveně jsem se zvedla a mířila ke dveřím. Sáhla jsem na kliku a za dveřmi stál na první pohled sympatický kluk. "Ehm bydlí tady Martin Albrecht" Nejistě se zeptal, a já se jen zasmála. "Jojo, pojď dál, Jsem Amálie ale říkej mi Am, pracuji pro kluky a jsem spolubydlící Martina" Vřele jsem se na něho usmála a pustila ho dovnitř. " Jsem Petr taky dělám hudbu, rád tě poznávám kluci říkali že jsi šikovná " Petr mi nabídl ruku a já jí s úsměvem přijala. Zavedla jsem ho do pokoje kde bude teď spát a já si šla sednout zpátky do kuchyně. Po chvíli za námi přišel i Petr a horlivě se s Martinem začali bavit. Já jen zamyšleně seděla a uvažovala o tom co mi řekl Martin. Nevnímala jsem tak nějak svět až když do mě Petr lehce šťouchl. "Nad čím přemýšlíš" Z Martina sršela zvědavost a já se odhodlala odpovědět. "Pamatuješ jak jsi mi řekl ať onu písničku vydám? " Na mojí otázku přikývl na náznak souhlasu a já pokračovala dál : "zvažuju že to udělám " Hluboce jsem se nadechla a upřela pohled na Martina. "Jakou písničku? " Petr byl těžce zmatený proto jsem mu ukázala ať jde za mnou. Nevěděla jsem proč jsem to udělala ale zavedla jsem ho do studia kde jsem mu pustila obě dvě písničky které jsem zatím nahrála. Martin nesměl být pozadu takže nám šel v patách. Jen co dohráli obě písničky Petr na mě upřel zrak a vydechl. "To je úžasný, to musí jít ven! " S úžasem i překvapením na mě pořád hleděl a Martin mě obejmul. Zbytek dne moc zajímavý nebyl. Kluci nahrávali společnou písničku a já jim pomáhala. Taky jsem ukázala Petrovi další tracky které jsem napsala a on si jednu vybral kterou chce nahrát se mnou. Takže jsme začali nahrávat. Při tom se popíjelo a později už nikdo z nás nebyl schopen něco dělat tak jsme se odebrali k filmu. A tam jsme dokázali i usnout.

Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat