Nevím jak se mi to povedlo ale nějak jsem přežila nákup s těma dvěma idioty. A věřte nebo ne, bylo to sakra těžký. Fakt jsem si po téhle zkušenosti řekla že jsou horší než holky. Byla jsem upřímně ráda když jsem se mohla rozvalit a po tomhle náročném dni do postele a odpočívat. Jenže kluci se rozhodli že žádný odpočinek nebude a skočili ke mně. "Přece nebudeš ležet ne? " Když Petr vyslovil tuhle větu myslela jsem že ho zabiju. "Vážně máte ještě energii? Nakupovat s vámi je jak nakupovat s holkama , nekonečně dlouhý" unaveně jsem vyslovila tuhle větu a objala Martina. Jejich ublížený štěněčí pohled stál za všechno a já se tomu musela zasmát. "Vám za to udělám nějaké dobré jídlo" samozřejmě že tahle věta zabrala. Martin mi vtiskl polibek do vlasů a oba dva mě už tahali ven z postele. Nechápu že jim dokážu tak rychle podlehnout. Petr s Martinem chystali v kuchyni stůl a občerstvení, já mezitím udělala domácí pizzu abych měla ty trouby z krku. Kluci mě potom pozorovali a horlivě se bavili o tom které jídlo je lepší. Já se radši do debaty nepřipojovala,a šla se připravit. Měla jsem strach nechat tu pizzu v troubě jenom za přítomnosti Martina a Petra ale bylo mi jasné že to spálit nenechají. Připravování mé maličkosti nezabralo dlouho a já se koukla na hodinky které ukazovaly osmou večer. Jen co jsem vytáhla mé mistrovské dílo z trouby se bytem rozezněl smích Davida. Jen jsem se plácla do čela a plech jsem položila na sporák. "No nazdaaar" jeho zvučný hlas mi málem způsobil prasknutí bubínku ale i přes to jsem se šla s ním i Dejanem přivítat. "Tak pojďte právě jsem vytáhla pizzu" jen co jsem tohle dořekla se David rozběhl a Dejan za ním. Jak říkám s nimi je to jako bych měla hlídat školku. Po patnácti minutách dorazil i Vláďa který má jako vždy zpoždění. Společně jsme vyfotil fotku kterou si David s Dejanem a Lucasem dali na instagram a oficiálně mě přivítali do labelu. No a pak, pak se jen oslavovalo.
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Taak, chtěla bych vám oznámit že na mém profilu se rozjíždí nová knížka. Byla bych ráda kdyby jste si jí zkusili přečíst ❤
ČTEŠ
Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|
FanfictionČerstvě 18-ti léta Amálie ,která se už ve svých 17-ti letech náhodou dostala do Blackwoodu jako merch designerka, a začala si vydělávat ,se konečně odhodlala postavit se na vlastní nohy a odstěhovat se od Táty, nevlastní mámy a sestry. Od malička j...