9

913 40 1
                                    

Jen co jsem dosedla na otáčivou židli se moje oči zabodly na jedno místo. Nebyla jsem schopna udělat ani jeden pohyb. Moje hruď se nadzvedávala v nepravidelném rytmu. Nedokázala jsem zklidnit svůj dech a vytěsnit moment kdy se jeho měkké rty otírají o ty mé. Pořád na rtech cítím jakousi elektřinu a proto si prstem projedu přes rty. Někde ,něco ve mně se zlomilo,a já cítila slané kapky slz jak stékají po mých narůžovělých tvářích. Mým tělem pořád koluje elektřina kterou způsobil dotyk Martinovy kůže na té mé. Vůbec nevím co se mnou jeho přítomnost dělá. Ani jsem nezaregistrovala že se Martin "vloupal" do studia . Všimla jsem si až pohybu který ukazoval že se onen člověk opřel o stůl. Nebyla jsem schopna se na něho ani podívat ,jelikož jsem věděla co dělá mé srdce v jeho přítomnosti. Mé podvědomí se mi snažilo říct co k němu vlastně cítím. Jenže známe jak to vždy bývá, nikdo si to nechceme přiznat. "Ami , pokud jsem udělal něco co si nechtěla tak se omlouvám" i on sklopil pohled ale poočku pokukoval. Když jsem dlouho neodpovídala povzdechl si. "Am, prosím mluv se mnou" v jeho očích se odrážela čistokrevné zoufalství. "Martine.. není to tak že by se mi to nelíbilo ,právě naopak.. jenže mám strach..I když vím že jsi jiný" Konečně jsem byla schopná ze sebe dostat aspoň něco. Chápavě přikývl a obejmul mě. "Spolu to zvládneme " šeptl mi něžným hlasem do ucha a věnoval mi polibek do vlasů. Byla jsem ráda že tohle je človíček který je strašně moc chápavý a že mě do ničeho netlačí. Marťa mě postavil a sám si sedl. Zamračeně jsem se na něho podívala a na oplátku mi zazněl v uších jeho chlácholivý smích. Vzal mě za pas a posadil si mě na klín. Našel onu písničku a tázavě se na mě podíval. "Prosííím" hodil po mně štěněčí pohled a já tomu nemohla neodolat. Kývla jsem hlavou na náznak souhlasu. Když se ozývaly první tóny ,jsem začala pobrukovat. Při prvních slovech jsem se neudržela a začala jsem si prozpěvovat. Vůbec jsem si neuvědomovala že tu se mnou někdo je..

Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat