18

727 30 2
                                    

Nechala jsem ho prospat aby byl potom ready. Šla jsem zpátky za klukama,kde už seděl i Petr s Vláďou a na mě čekala snídaně. "Čím jsem si to zasloužila? " podivně jsem se na ně podívala a čekala že to bude otrávené. "Staráš se o nás, tak teď se staráme my i tebe" Petr na mě mrknul a já se musela plácnout do čela. Radši jsem si usedla a pustila se do onoho jídla. Bylo to doslova porno. Nikdy bych neřekla že kluci umí vařit. Kdyby to Dejanovi nevyšlo s hudbou může být kuchař. Nad touhle myšlenkou jsem se zasmála a radši se k ní vůbec nevracela. "Tak co nějaký plány v hudbě? " Petr se na mě podíval a čekal jestli mu odpovím. Sama jsem se zamyslela nad tím jestli vůbec nějaký plány mám. "Hele vydat první track, nahrát další a zkusit vydat Ep" jen jsem se usmála ale v hloubi duši jsem cítila pochybnosti v mé povaze. "Bude to banger bráško" Dejan mě poplácal po rameni a já zakroutila hlavou. Nevím jak dlouho jsme tam seděli než se k nám přidal Martin. Možná dvě nebo tři hodiny. Klukům jsem ukázala texty dalších tracků, vybrali asi šest na ep. Společně jsme vymysleli název , udělali k tomu cover a domluvili jsme se na nějaké featy. Najednou jakoby žádné pochybnosti nebyly. Když jsme to dodělali do místnosti napochodoval Martin a dokonce nám to vše schválil. Posadil se na židli vedle mě a chtěl si mě posadit na sebe. Nevěděla jsem jak na tohle reagovat ale nechala jsem se. To už jsem mu seděla na klíně , on kolem mě měl omotané ruce a můj krk obdaroval polibky. Všichni si nás prohlíželi a čekali jestli k tomu něco řekneme. "Nekoukejte na nás tak " jejich pohledy mě znervózňovali a mé tváře nabrali růžovou barvu. "Vy spolu jste? " Vláďa na nás ukázal prstem a byl zmatený. My jen na to kývli a zjistili jsme že se vsadili.

Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat