I Wanna Be Pornstar But.. (shot 1)

3K 246 38
                                    

Kookmin
Genre: Smut / Romance
_________________________

ضربه های آخرشو پر قدرت تر زد و با آه تو گلویی بیرون کشید. بوسه ی کوتاهی به شونه پسر بی حال زد و از روی تخت بلند شد. پایین تنشو با دستمال تمیز کرد و به سمت دوربین ها رفت. یکی یکی خاموششون کرد و پایه هاشون رو جمع کرد.

_ " هی جی! یکم زیادی کشش دادی!"

پایینِ پایه ی دوربین رو به دست گرفت و به سمت داخل فشار داد تا بسته بشه.

+ قبل از اینکه شروع کنیم بهت گفتم به دوربین نگاه نکن!
به سمت پسر نیم خیز شده برگشت: تو چند بار به دوربین نگاه کردی و وقتی بخوام اون قسمتارو کات کنم، چیزی از فیلممون نمیمونه!

پسر از درد مقعدش نمیتونست به درستی خودشو تکون بده. کشون کشون خودشو به لبه ی تخت رسوند و پاهاشو روی زمین گذاشت.

_ نمیفهمم چرا نباید به دوربین نگاه کنم. نمیدونی اونایی که دارن با پورنمون جق میزنن چقدر از این نگاه های خمار خوششون میاد؟!

پولی که قبل از اماده کرده بود رو از کشوی زیرمیزش بیرون اورد و شروع به شمردنشون کرد.

+ وقتی قانون میذارم، حق نداری طبق میل خودت پیش بری!

یک سوم پول رو کنار گذاشت و مابقی رو به طرف پسربرهنه گرفت.

+ حالا میتونی بری.

پسر برهنه قبل از اینکه خم بشه و لباس روی زمین افتادش رو برداره، پول رو از پسر قد بلند رو به روش گرفت و شمرد. با اخم گفت: ولی این قرارمون نبود، کمه!

بی توجه به پسر غریبه حولشو برداشت و روی شونش انداخت.

_ اگه طبق قرارمون پیش میرفتی پولتو کامل میگرفتی.

پسر، عصبی نفسشو بیرون داد. اون زیادی مغرور بود!
لباساشو پوشید و بدون اینکه بخواد حرف اضافه ای بزنه از اتاق خارج شد.

پشت پسر حرکت کرد و به محض خارج شدن از اتاق، درو قفل کرد. آه خسته ای کشید و به سمت حمام رفت. باید بعد از رفع خستگی فیلمشو آماده و اپلود میکرد.

دوست داشت یه پورن استار معروف بشه اما الان هم محبوبیت زیادی به دست اورده بود. خیلی ها بودن که منتظر دیدنِ دوباره ی پورنای این پسر میشدن. تا قبل از اینکه شروع به کار کنه، تو سکس مهارت لازم رو پیدا کرده بود و حالا با نمایش دادن حرفه ی فیلمبرداریش ، جذابیت کارش رو دوبرابر کرده بود.

آره! جی برای خودش کار میکرد. نه فیلم بردار برای پورناش میاورد نه درخواست باتم هارو قبول میکرد. اون تو انتخاب پسرای جذاب دقت داشت و خب این هم روی کارش تاثیر مفیدی داشت.
هر یک هفته فیلم ضبط میکرد و اخر هفته اپلودش میکرد. راه درازی تا پورن استار شدن رو باید طی میکرد اما از نتیجه ای که قرار بود دریافت کنه راضی بود، فقط کافی بود دیده بشه. باید به اندازه ی کافی دیده بشه و قوی بشه.. اون وقت میرفت آمریکا و جدی تر تمرکز میکرد.

Kookmin Collections StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin