Ismét felnőtt tartalom (• ▽ •;). Tényleg nem úgy terveztem, hogy lesz több mint két ilyen jelent, de így jött ki. Viszont ez már az utolsó lesz. Remélem most már elégedettek vagytok..
Jeongguk pov.
Jimin tényleg megnyugtatott, és már nem vagyok annyira bizonytalan a dolgokkal kapcsolatban. Bele mentem az összeköltözésbe, ami arra következtetet, hogy Jimin aznap este már nálam is aludt, valamint az elkövetkezendő napokban átcuccolt hozzám. Olyan lett mint egy házi asszony, általában ő hamarabb hazaér a munkából, mint én, és ezért mindig megfőz. Kivétel a péntek este, mert akkor Jihyun fizeti a pizzát.
Jóformán már három hónap telt el, azóta, hogy osszeköltöztünk. Most hétvégén leszünk fél évesek. Én ugyan nem tervezek semmi komolyat, mivel szerintem az elég, ha éreztetem vele, hogy szeretem.
- Mit csinálsz? - ült le mellém.
- Nézek valami recepteket az interneten. Ennék valamit...
- El akarnál menni egy étterembe? - kérdezte rám nézve.
- Nem. Mi lenne, ha rendelnénk inkább valamit?
- Nekem így is jó. - mondta vállat rántva.
Miután megrendeltük az ételt, azalatt az idő alatt amíg vártunk rá, összebújva ültünk a kanapén. Jimin cirógatta az arcom, amikor csengettek. Persze, a megrendelt ételt hozták.
- Jó étvágyat! - mondta, és neki kezdett az étel elfogyasztásához.
- Jó étvágyat!
A vacsora befejezése után nem köntörfalaztam, egyenesen kimondtam, hogy mire gondoltam.
- Szeretkezni akarok!
- Oh, mi ütött beléd ilyen hirtelen, még ki sem bontottam azt az üveg pezsgőt.
- Talán, de tudod, hogy nincs szükség alkoholra, hogy jól mulassunk. - kuncogom. És felé hajolva mosolyogva megcsókoltam.
- Rendben. - mondta, és behúzott a hálóba, majd elkezdett levetkőzni. Mozdulatlanul álltam előtte, és néztem, hogy mit csinál, amikor rám pillantott. - Miért állsz csak ott, és bámulsz? Azt mondtad, hogy szeretkezni akarsz, ahhoz le is kéne vetkőznöd, baby.
Nem válaszoltam, csak némán levetkőztem én is, és rálöktem Jimint az ágyra.
- Ugye tudod, hogy nagyon szeretlek? - néztem szemeibe, két csók között.
- És, te tudod, hogy én jobban? - kérdezett vissza mosolyogva.
- Igen. - mondtam, és lehunyva szememeimet adtam neki egy érzelemteli csókot.
- Még mindig ugyan olyan jól csókolsz, mint néhány évvel ezelőtt...
- Lehet, hogy van benne valami igazság, de azóta már nem vagyok egy félő nyuszi.
- Persze. Egy vérengző fenevaddá váltál. Egy nagyon szexi vad fenevaddá. - mondta beharapva alsó ajkát amint végigmért.
- Meg akarnád tapasztalni, hogy milyen egy vérengző fenevaddal szeretkezni? - kérdeztem szemtelenül.
- Úgy is meg foglak szelídíteni! - válaszolta, és elővéve a sikosítot eldőlt az ágyon. A kezembe adva a kis tubust, raktam egy keveset az ujjaimra, és beillesztve a bejáratához, egyszerre feldugtam neki két ujjam.
Úgy tűnt, hogy könnyen befogadta őket, ezért lassan elkezdtem mozgatni benne végtagjaimat. Kis idő múlva csatlakoztattam a harmadik ujjam is, és mikor már elég tágnak véltem, kihúztam belőle őket.
- De azért olyan durva se legyél... - mondta szemeimbe nézve.
- Ne aggódj, vigyázni fogok rád. - mondtam megcsókolva őt.
Farkamra is kenve egy keveset a sikosítóból, közelebb húzom párom csípőjét, és belé hatolok. Ajkaimat nyögések hagyják el a jó érzéstől, és ha jól hallom, Jiminnek is tetszik.
- Olyan szűk vagy. - mondom neki, amikor végre elkezdek mozogni benne.
- Jó ez így. - intett le, és magához húzott egy csókra. Az egyik kezét tarkómon pihentette, míg másik végtagja a fenekemre vándorolt, amibe jól bele is markolt. Nagy nyögés hagyja el ajkaimat, és azokat beharapva egyre gyorsabban lökök csípőmön.
- Ah, hyung... - nyögöm. Jimin sem tétlenkedik, ő is gyakran nyögi nevem.
- Jeongguk, mindjárt...
- Én is mindjárt elélvezek.
Még mielőtt elélveznék, kihúzódom belőle, és elkezdem nyálas puszikkal ellepni nyakát, valamint mellkasát.
- Mit csinálsz? - kuncogott.
- Meg akarlak jelölni, de először még kényesztetlek egy kicsit. - suttogom fülébe.
- Ne kímélj!
Odahajoltam nyakához, és erősen szívni kezdtem. Felszísszent néhányszor, amikor nagyon erősen megszívtam a bőre felületét.
- Jeongguk... El akarok már élvezni! Vagy folytatod amit elkezdtél, és addig dugsz amíg el nem élvezek, vagy én foglak téged, de az már nem fog annyira tetszeni neked!
- Jól van, értettem. - mondtam, és egy határozott mozdulattal ismét belé hatoltam. - Annyira szeretem, amikor dühös vagy. - suttogom fülébe, amitől kirázza a hideg. - Annyira szexi vagy akkor, és mindig felizgatol vele.
- Jeongguk gyorsabban...
Szót fogadtam neki, egyre gyorsabban és keményebben dugtam szerelmem popsiját, amíg mind a ketten el nem élveztünk.
- Mi lenne, ha elmennénk lezuhanyozni? - kérdezte.
- Szerintem tolhatjuk a második menetet is simán az ágyon. Semmi kedvem a hideg csempének nyomódni...
- Ah, rendben. Ki kell tágítani? - kérdezte.
- Igen, már vagy két hete nem csináltuk, nem leszek tág az idők végezetéig. - mondtam buksim csóválva.
- Na jól van, gyere ide.
Boldog születésnapot Jimin!! Bár ő ezt nem lássa, de akkor is. Igazából, én igen érdekesnek találom, hogy pont Jimin születésnapjára fix a huszonötödik fejezet kerül ki. Mind a kettő 25 xd. A poént félre téve, még egyszer boldog születésnapot a kis mochinak, és reméljük, hogy a következőkben is ilyen sikeres lesz, és minden álma teljesűlni fog! 💜💜🙏
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Love You 「Jikook」✓
FanficJimin meg akarja kérni barátnője kezét, ezért egy este különleges meglepetéssel készül neki. Azonban, mikor hamarabb hazaér munkahelyéről, hogy előkészítse a nappalit ahol várná jövendőbeli menyasszonyát, őt éri az a meglepetés, miszerint barátnője...