12

654 38 28
                                    

Момчетата се събраха и всичките държаха доста дрехи, а мъника държеше блузката на Тае.

Т: Нека отидем в пробните и Куки да пробва всичко.

Момчетата отидоха до пробните, Тае и Куки влязоха в едната и момчетата им подаваха дреха по дреха и Кук ги пробва. Когато приключиха с всичко, върнаха малка част от дрехите защото бяха мънички или доста големи.

Т: Еми май в този магазин сме готови. Нека да плащаме и да ходим в друг - усмихна се.

Отидоха на касата с всички дрехи и Тае ги плати. От този магазин имаха само 5 торби.

Т: Аз ще отида да оставя творбите до колата, а вие отидете в онзи магазин за да вземем обувки на Куки

К: Щ-ще дойда с т-теб

Т: Куки отиди с Джин и Чим

Д: Хайде ела Куки

Кук пусна блузата на Тае и отиде до Джин и го погледна, след което му хвана ръката.

Д: Мале че си ми сладък - усмихна се широко

Т: След малко идвам момчета

Тае излезе за да остави торбите, а трите момчета влязоха в магазина за обувки.

Д: Куки виж тези какви са хубави - посочи

К: Мхм

Д: Хайде ела да изберем и да пробваш

Ч: Куки, спортни ли ще взимаме повече

К: А-аз искам с-само един ч-чифт

Д: Не може. Тае е решил повече, остави го да ти вземе всичко необходимо

Куки кимна и започнаха да разглеждат тримата. По едно време Тае влезе в магазина и Кук пусна Джин и отиде до Тае и хвана неговата ръчичка.

Т: Хареса ли си нещо мъниче

К: Д-да

Т: Хайде покажи ми

Кук го издърпва до обувките който си бе харесал и се усмихна леко.

Т: Хубави са, изчакай само да питам дали има твой размер. А ти кой размер носиш?

К: 35

Т: Добре сладък

Тае попита жената и тя веднага му изкара от номера който иска. Кук ги пробва и му станаха. Усмихна се и погледна Тае.

Т: Взимаме ги Куки - целуна му челцето

След като пробва няколко чифта обувки, накрая взеха пет чифта, Тае плати и излязоха от магазина.

Т: Още какво трябва да взимаме

Ч: Дънки

Т: Да

Д: Хайде в този магазин

Момчетата влязоха там и избраха пет чифта дънки на малкия, пробва ги и след това ги взеха.

Т: Еми май с дрехите сме готови

Д: Да, хайде да отидем сега да му вземем четка за зъби, хавлии и май е това

Т: Добре хайде

След като момчетата взеха и тези неща се качиха в колата и тръгнаха към дома им.
Когато се прибраха трите големи момчета взеха торбите, а мъника както винаги държеше Тае за блузата.
Четиримата влязоха в къщата и се качиха в стаята на Куки, оставиха нещата на леглото.

Д: Тае ще можеш ли сам да му подредиш дрехите?

Т: Да, спокойно

Ч: Добре

Джин и Чим излязоха от стаята.

Т: Така сега да подредим всичко - усмихна се

К: Д-добре

Тае започна да вади дрехите от торбите и да ги нарежда в гардероба. А Куки седеше на леглото и гледаше големия.


505 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now