Д: Ако не искаш това дете, просто недей го показва. След като се роди ще се грижим всички за него, защото Куки няма да може. Все пак и той е дете все още. Просто недей показва, че не го искаш това дете, защото ще го разстроиш, а той не заслужава това. Той не е виновен че е бременен, а си ти.
Т: Добре, спокойно.
Д: Довечера на вечеря ще кажа на другите
Т: Добре, а хьонг той наистина ли харесва зайчето което му купих?
Д: Да, много го харесва, всяка вечер спи с него и го целува, казва му лека нощ. Даже се превръща в зайче и се сгушва в заека.
Т: Да не би да му липсва семейството?
Д: Техьонг на всеки му липсва семейството. И той е човек и той може да изпитва такива емоции
Т: Не, аз исках да кажа че толкова много време го е пазил в себе си и не го е пускал, не е казал на никой.
Д: Ол, ами може би. Виждал съм го да говори на заека и да плаче, докато му говори. Тогава се заслушах и той казваше, че той много те обича, че ти него не го. Каза също така че си и много добър и мил, спомена също че и майка му, му липсва. Ти си се държал като нея, постоянно си го обгрижвал. Той намира прилики между майка си и теб, затова моля те направи всичко възможно за да спре да се страхува от теб. Знам че преди малко ти казах да не го доближаваш. Обръщай му много внимание, той това заслужава.
Т: Милият ми той, ще направя всичко за да е щастлив. Сега аз може ли да се кача при него и да си го гушкам, поне за малко.
Д: Ще се събуди до теб и ще се уплаши
Т: Няма, аз само мъничко
Д: Добре, качвай се
Т: Благодаря ти
Тае се качи горе и влезе в стаята на Джин, легна до Кук и го прегърна.
330 думи
[Редактирана]
YOU ARE READING
You are my baby bunny | Vkook
FanfictionКуки е зайче хибрид и е в сиропиталище. Той е единствения различен там и няма приятели. Но един ден щастието се обръща към него и го осиновяват. Четете и разберете :) Начало:08.10.2020г. Край:26.12.2020г. Редактирана ♡︎☺︎︎