42

682 37 40
                                    

Бе минала седмица. Кук вече почваше да се отпуска, но когато видеше Тае, все едно виждаше някое чудовище. Техьонг всяка вечер се прибираше от работа когато момчетата вечеряха и така можеше да вижда поне за малко Куки.

Сега момчетата вечеряха и входната врата се отвори. Техьонг се прибра, а Куки го погледна, след което погледна Джин.

К: Хьонг? - прошепна му

Д: Кажи Куки

К: Може ли...Тае да вечеря с нас? Много е гадно да ядеш сам.

Д: Сигурен ли си

К: Мхм

Д: Добре ще отида да го извикам, а ти седни на моето място и ни смени чиниите.

К: Добре

Джин стана от масата и се качи горе. Почука на вратата на Техьонг и след няколко секунди вратата се отвори.

Т: Да

Д: Ела да вечеряш с нас

Т: Защо

Д: Защото Кук мисли за теб. Не иска да се храниш сам, защото било гадно.

Т: Ами добре

Д: Няма да говориш с Кук, ясен ли съм?

Т: Да

Д: Хайде долу

Двете момчета слязоха долу, Джин каза на Техьонг къде да седне, а всички други без Кук гледаха тъкмо дошло то момче.

Ю: Защо е тук

Д: Просто яж и се прави че все едно го няма

Куки погледна Тае и щом голямото момче също го погледна, малкия измести поглед и потръпна. Техьонг ядеше и гледаше Кук с усмивка.

Д: Стига го притеснява, ще те изгоня - удари Техьонг зад врата

Т: Извинявай - продължи да яде като си гледаше само чинията.

След като всички бяха приключили с вечерята си, всички тръгнаха да се качват нагоре, а Куки пита нещо Джин и хукна да бяга нагоре. Щом се качи на втория етаж почна да вика, меко казано.

К: Хьонг, изчакай малко

Техьонг бе точно пред стаята си и когато чу мъника си помисли че вика него, но Кук просто го подмина и отиде при Юнги.

Ю: Кажи сладурчо

К: Може ли тази вечер да спа при вас, обещавам няма да плача

След като Техьонг чу това се натъжи и си влезе в стаята.

Ю: Разбира се че може сладкишче и да плачеш пак ще може

К: Благодаря ти - целуна го по бузата, след което го прегърна

Г. Т. Т
Всяка вечер се чудя как да не заплача. Всяка вечер се обвинявам че нараних мъничето си и то сега заради мен страда. Незнам с какъв акъл отидох и го изнасилих. Като се сетя само той как плачеше и се дърпаше ми се къса сърцето. Незнам защо изобщо исках да спира да си играе и да се държи като дете, та това му е чара на него.


425 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now