9

654 36 4
                                    

На сутринта мъника се събуди, стана и си оправи леглото, след което се облече с дрешките си и сгъна шортите и тениската от Тае и ги остави на леглото. Куки излезе от стаята си бавно и отиде до тази на Тае. Отвори леко вратата и видя, че големия все още спи. Затвори вратата внимателно и слезе долу. Първо влезе в хола и видя Юнги, който спеше на дивана, явно снощи бе заспал там. Малкия отиде в кухнята и видя Джин който приготвяне закуска.

Д: Добро утро Куки

К: Д-добро утро

Д: Закуската още не е готова, ако искаш седни тук или отиди в хола

Кук кимна и отиде в хола. Седна на едно малко диване и погледна Юнги. Протегна се и събори вазата с цветя до него и се стресна като погледна Юнги дали не го е събудил и точно това бе станало. Джин дойде веднага и погледна Куки който гледаше с насълзени очички.

К: А-аз н-не исках

Д: Спокойно Куки, нищо не е станало. Ей сега ще почистят, а ти стой на диванчето за да не се порежеш

Куки кимна и погледна Юнги, който го гледаше лошо. Джин отиде в кухнята и Юнги отиде пред Кук и започна да му шепти.

Ю: Заек сега ще ти кажа нещо. Когато спа не се вдига шум, ясен ли съм. Защото повтори ли се още един път и ще кажа на Техьонг да те набие, ако не той аз ще го направя. И не си мисли че няма да стане - озъби му се насреща, а малкия затрепери.

Юнги легна пак на дивана, а Куки се превърна в зайче и хукна нагоре по стълбите. Качи се горе и застана пред вратата на Тае, която беше леко открехната, явно не бе я затворил преди това хубаво. Куки влезе и се качи на леглото при Тае и се сгуши в него и почна да плаче във формата на зайче.

Тае усети мекото до ръката си и се събуди. Погледна Куки и му се усмихна.

Т: Добро утро мъниче, наспинка ли се? - помилва го - хайде превърне се в човек за да ми кажеш - целуна му пухкавата главичка.

Куки се превърна в човешката си форма и наведе главичка.

Т: Куки плачеш ли? - вдигна му главата - Мъниче какво е станало, защо плачкаш? - гушна го

К: А-аз събори е-една в-ваза без да и-искам

Т: Джин да не ти се скара?

К: Н-не, той к-каза че н-нищо не е с-станало

Т: Тогава защо плачкаш?

К: Н-не искам д-да ме м-мрази

Т: Мъниче той няма защо да те мрази, той харесва малките и сладки деца.

К: Д-добре

Т: Изчакай тук ей сега ще се оправя и ще слезем долу да закусим. - целуна го по челото и стана от леглото

Тае влезе в банята и се оправи, след което излезе и се преоблече.

Т: Хайде Куки да слезем долу - хвана ръчичката на Куки слязоха долу. Отидоха в кухнята. - Хьонг да не си се скарали на Куки за дето е счупил вазата?

Д: Не, защо да му се карам, случва се

Т: Той плачеше

Д: Куки да не се поряза

К: Н-не

Т: Той мисли, че ще го намразиш

Д: Куки не мога да те мразя, ти си толкова сладичък и мъничък - разроши му косата - аз никога няма да те нараня. Аз мисля за твоето добро, чу ли? Искам да се отпуснеш пред мен и Тае. Ние двамата си те обичаме, както и другите.

К: Д-добре

Д: Хайде сядайте да хапвате, а другите когато се събудят ще ядат 

Момчетата седнаха и почнаха да закусват.


600 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now