44

671 41 19
                                    

След като Кук се успокой двамата с Джин отидоха до стаята на Техьонг. Влязоха вътре и Тае му подаде всичките играчки. Кук почна да ги гледа.

Т: Мъниче, наистина много извинявай. Ще гледам да се толкова мило с теб, че накрая да ти омръзна.

К: Хьонг тази играчка не е моя - показа я на Джин

Т: Твоя е мъниче. Взех ти я за рождения ден

Куки отиде до Тае и го гушна леко като се чу тихо благодаря и веднага се отдръпна.

Т: Няма защо сладост моя. Дано ти харесва

К: Харесва ми - каза тихо - хайде хьонг - хвана ръката на Джин

Д: Добре слади

Джин взе играчките му и тръгна към своята стая. След като влязоха Куки веднага легна на леглото и прегърна играчката си. Играчката беше голямо зайче и ръчичките му бяха зашити, имаше също и мъничко зайче което бе хванато от по-голямото и можеше да се маха. Куки бързо научи че мъничкото зайче се маха и когато го махна се превърна в зайче и влезе на негово място.

Д: Мъниченце, какво има - седна до него и го погали - ще спинкаш ли?

Куки кимна и забучи носле в зайчето.

Д: Куки излез от там да не ти е тясно

Куки не му обърна внимание и след време заспа сгушен в играчката. Джин се отказа и слезе долу при останалите.

Х: Какво има хьонг

Д: Техьонг върна играчките на Куки и при тях имаше някакво зайче, което държи малко зайче и сега Куки спи на мястото на малкото зайче в заешка форма.

Ч: Колко сладко, искам да го видя - стана и се качи горе


265 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now