20

637 36 2
                                    

Т: Мъниче аз май не ти казах, госпожата днес ще дойде - погледна часовника на ръката си - след един час ще е тук

К: Д-добре

Т: Хайде сега да закусим. Джин хьонг какво ще направиш за закуска?

Д: Каквото поиска Куки

К: П-палачинки?

Д: Добре мъниче

Джин слезе долу и започна да прави сместа, а Джимин седеше в стаята и гледаше Куки и Тае как се гушкат.

Ч: Много сте ми сладки двамата

Т: Благодаря ти, а аз защо не знаех че ти и Юнги сте заедно?

Ч: Вече не сме

Т: Какво защо?

К: З-заради мен - наведе виновни глава

Ч: Куки, не е така. Ти нищо не си направил, той просто се държи лошо с всички, даже и с мен понякога.

К: Оул

Т: Незнам кво му харесваш на тоя, той е боклук, обижда всичко квот му падне

Ч: И аз му го казах

Ю: Кво си говорите за мене бе - каза тъкмо минаващия по коридора Юнги.

След като Куки чу гласа му се превърна в зайче и се сви колкото се може повече в ръцете на Тае.

Т: Нищо, айде махай се - помилва мъника по главичката и го погледна - Слънчице какво има?

Куки скочи от него и влезе под леглото.

Юнги слезе долу и остави двете момчета да се оправят с Кук.
Чим и Тае се наведоха от двете страни на леглото.

Т: Мъниче ела, ела и ми кажи какво стана. Нещо лошо ли направих? Хайде ела сладкишче.

Ч: Хайде Куки, излез. Ако ни кажеш какво има ще решим проблема

Куки излезе бавно и се огледа след което погледна Тае, а той си сложи ръцете на земята и мъника се качи в тях.

Т: Всичко наред ли е мъниче? Искам да ми кажеш, моля те?

Куки се превърна в човек и уви ръчички и крачета около Тае.

К: Н-нищо няма

Т: Добре тогава, хайде да слезем долу и да хапнем, а след това ще изчакаме госпожата да дойде - целуна му челото и слезе с него така надолу.

Чим тръгна след тях, когато бяха долу отидоха в кухнята и седнаха на столовете. Куки искаше да седна на друг стол, но Тае не му даде и го остави да седи в скута му.

К: И-искам да с-стана

Т: Не може, ще седиш в мен

К: Д-добре - наведе главичка

Д: Хайде палачинките са готови - сложи на масата чиния пълна с палачинки

Тае взе една и я сложи в неговата чиния, намаза я с шоколад и я сгъна след което я насочи към устичката на мъника.

Т: Хайде слънчице, кажи ааа

Куки си отвори устата и отхапа от палачинката.

Т: Браво на теб - целуна му главичката

Така момчетата се наядоха, всички.


445 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now