67

478 33 20
                                    

Момчетата днес се бяха прибрали от болницата. Всичките момчета бяха ходили всеки ден да виждат бебетата и мъника. Куки беше доста изморен, защото когато момчетата ги нямаше той трябваше да се грижи за всичките деветте мъника, е и сестрите му помагаха, но за него беше доста изморително.

Сега Куки спинкаше в стаята им с Тае, а големия работеше по нещо. Бебчетата спинкаха в съседната стая. Вратите бяха отворени за да може да се чува, ако някое заплаче.

Докато Техьонг си попълване документите някое от бебчетата заплака. Куки даже и не се събуди и Тае отиде да го види.
Знаеше че няма да получава никаква помощ от Куки, все пак е дете още.

След като отиде в съседната стая видя, че малкия Шин плачка и го взе. Осети че трябва да му смени памперса и го сложи на мястото, което бе предназначено за това.

Т: На тати бебчето, ей сега ще сменим памперсчето

Техьонг му смени памперса, като го изтри добре и той спря да плачка.

Т: Ай кой можел да се усмихва - наведе се и го целуна по челцето - приличаш на мама, имаш неговата усмивчица - вдигна Шин и го сложи в легълцето му отново - хайде спинкай беби - пусна играчките да се въртят над него и се върна в стаята си.

Т: Ще е трудно - каза сам на себе си и продължи с работата си.

Цял след обяд Куки спинкаше, Тае не можеше да си свърши работата, защото мъниците плачеха. Трябваше да ги храни, да им сменя памперсите, да ги люшка за да спрат да плачкат. Техьонг щеше да спи като бебе вечерта, ако бе възможно де.

Сега бе вечер и всичките момчета вечеряха.

Д: Кога ще храните малките

Т: Ей сега само да се навечерям и отивам

Д: Добре

След вечерята Тае направи мляко на всичките мъници и се качи горе да ги храни. След като бе готов с всички, ги бе оставил да спинкат и отиде в стаята си.

К: Нахрани ли ги хьонг? - усмихна се

Т: Да - усмихна се леко

К: Ще се гушкаме ли Тае?

Т: Разбира се, хайде преобличай се и лягай, аз само трябва да довърша нещо

К: Добре

Куки си облече пижамката и легна след което се зави и погледна Тае с усмивка. Техьонг си дописка набързо нещо, след което се съблече и легна при мъника. Куки веднага го гушна.

К: Хьонг обичам те

Т: И аз теб беби - целуна го по устичката за кратко

К: Лека нощ Тае

Т: Лека нощ Куки

След което и двамата заспаха.



415 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now