30

691 36 68
                                    

Ч: Къде е Техьонг?

Д: Излезе сутринта

Ч: Добре

Джимин и Юнги бяха се сдобили и връзката им вървеше добре. Както и тази на Джин и Намджун.

°°°°°°°°

Бе станало вечер, а Техьонг все още не се бе прибрал. Момчетата бяха подарили доста неща на Куки а той им се радва. Момчетата вече вечеряха, Куки бе навел глава и се хранеше бавно.

В главата на Кук беше само една мисъл, че Тае може би бе забравил рождения му ден.

След като се навечеряха Куки се качи в стаята си. Не искаше да празнува изобщо без Тае. Някой почука на вратата и влезе.

Д: Куки, хайде ела долу. Да духнеш свещичките и да хапнем торта

К: Не искам, нека когато Тае си дойде

Д: Куки хайде ела долу и ще му звънна

К: Добре

Двете момчета слязоха долу и седнаха на масата. Когато Джин сложи тортата пред него входната врата се отвори. Куки се усмихна широко и отиде до вратата. Там видя Тае който изглеждаше доста тъжен, ядосан и замислен едновременно.

К: Хьонг - усмихна му се широко

Т: Дръпни се да мина

К: Хьонг знаеш ли днес какъв ден сме?

Т: Петък

К: А каква дата?

Т: Първи

К: Не ти ли говори нещо?

Т: Не, а сега се дръпни

Тае подмина Кук и се качи горе в стаята си. На Куки му се насълзиха очичките и се качи в стаята си като заключи, хвърли се на леглото и почна да плаче силно. Искаше само едно "Честит рожден ден" да чуе от Техьонг, само това искаше, можеше да е ядосан за нещо, но толкова ли беше трудно да каже три думи и да зарадва мъника.

Джин беше пред вратата на Куки и чукаше и го молеше да отвори.

Д: Куки моля те отвори ми. Куки, моля те. Не искам да плачеш, не и днес мъниче.

Кук от плач бе се уморил и след време заспа.


315 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now