27

618 35 52
                                    

Бяха минали две седмици, госпожата от сиропиталището бе дошла и говори с Куки, а той и каза че всичко е супер. То си бе така де, всичко се държаха добре с него, а той беше повече от щастлив.

Сега момчетата вечеряха. Куки човъркаше и си взимаше по-мъничко.

Д: Куки защо не хапваш, не ти харесва ли?

К: Хубаво е, просто аз не съм гладен

Д: Яде сладко преди това ли?

Кук кимна леко и сведе глава.

Д: Спокойно мъниче, всичко е наред. Като огладнеш после ще дойдеш ли да ми кажеш

К: Да 

Д: Добре, ако искаш се качвай горе, Тае после ще дойде 

К: Добре 

Кук стана от стола и се качи горе в стаята си. Мъника седна на леглото и започна да си люшка крачетата. 

Г.Т.К
Момчетата се държат много мило с мен, но понякога Тае ме гледа лошо без нищо да съм направил. Ами ако преди това съм направил нещо и заради това ме гледа така. Аз го питах, но той не ми казва. Много се сближих с Джин хьонг, много е мил и грижовен. Чувствам го като майка. Мама много ми липсва, ако мойте родители не бяха починали, сега къде ли щяхме да сме? Но ако бяха живи нямаше да срещна момчетата.

Г. Т. Н
Докато Кук си мислеше, Тае влезе в стаята му и седна до него.

Т: За какво мислиш мъниче

К: А, ами за мама и тате

Т: Не искам да се натъжаваш - гушна го и му целуна главичката

К: Няма, хьонг може ли тази вечер да спинкаш при мен?

Т: Разбира се

К: Ще лягаше ли?

Т: Спинка ли ти се вече?

К: Не, просто искам да си те гушкам

Т: Добре, но първо ела да те изкъпя

К: Добре

Двете момчета станаха от леглото и отидоха в банята. Тае съблече Куки, пусна водата да тече, взе Куки на ръце и го вкара под душа. Куки затвори очички когато водата потече от косичката по личицето.

Т: Сладур - махна си тениската и я хвърли при дрехите на Кук - Сега да сапунисаме косичката - взе шампоана и си сложи на ръката и дръпна мъника към себе си.

Започна да му търка косичката, а той си държеше очичките затворени. Тае му се усмихваше, че кой няма да му се усмихне та той бе такъв сладур. След като косичката на мъника бе сапунисана добре Тае сложи Кук пак под водата. Изплакна му главичката и го дръпна пак към себе си, Куки вече си бе отворил очичките и гледаше Тае. Големия взе душ гел и почна да сапунисва тялото на малкия.


425 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now