Д: Шшш, моля те недей плачка - целуна му главичката
Н: Куки - погали му рамото
Кук отиде повече към Джин, не искаше никой да го пипа, бе го толкова страх.
Н: Куки, не се плаши от мен моля те - отиде към него
Д: Куки, Джуни нищо няма да ти направи. Двамата ще те пазим. А сега Джун ще те гушна в гръб, спокойно ние нищо няма да ти направим, защото те обичкаме чу ли?
Джун гушна Кук в гръб и целуна главата му. Докато седяха така вратата се отвори и другите три момчета влязоха. Куки затрепери от страх и хвана блузата на Джин.
Д: Спокойно - погали главата му - Чим, Хоби и Юнги са
Джин се изправи в седнало положение, както и Джун.
Д: Куки хайде стани да хапнеш
Х: Ние може ли да ядем с вас, защото не искаме да ядем с....
Н: Добре, тихо
Куки седна и той на леглото и се завря в Джин. Другите момчета седнаха и те на леглото и подадоха на всеки по една кутия със спагети. Джин отвори едната кутия и взе от спагетите и насочи към устата на Куки, а той поклати отрицателно глава.
Д: Моля те Куки, поне хапни малко - потекоха му отново сълзите
Куки си отвори леко устата и взе спагетите и почна да ги дъвче. След което си взе кутийката и почна сам да се храни. Сълзите му все още течаха. След като всички момчета се наядоха събраха всички кутии в една торба.
Ч: Куки, ние сме до теб. Не искам да плачеш чу ли - сложи си ръката на неговата.
Куки си дръпна бързо ръката и се даде назад, след което зарови личице в Джин и сълзите му почнаха да текат отново като реки.
Ю: Хайде да ги оставяме
Х: Лека нощ момчета
Н: Лека
Трите момчета излязоха от стаята.
Д: Хайде мъниче да лягаме
Куки кимна и легна под завивките. Двете момче легнаха от двете му страни и го гушнаха. Куки се сгуши в Джин.
Н: Беби искаш ли да се редуване да седим будни?
Д: Добре
Н: Хайде заспивай, аз ще те събудя след няколко часа
Д: Нека първо Куки да заспи и тогава. Куки ако има нещо и аз спя, Джуни е тук и той ще те успокоява, чу ли
К: Да
Д: Хайде сега спинкай - целуна му главата
След време Куки заспа, а Джин и Джун почнаха да си говорят тихо.
395 думи
[Редактирана]
ESTÁS LEYENDO
You are my baby bunny | Vkook
FanficКуки е зайче хибрид и е в сиропиталище. Той е единствения различен там и няма приятели. Но един ден щастието се обръща към него и го осиновяват. Четете и разберете :) Начало:08.10.2020г. Край:26.12.2020г. Редактирана ♡︎☺︎︎