60

571 39 64
                                    

Бяха минали няколко седмици, коремчето на Куки бе пораснал мъничко.
След почети всяко хранене посещаваше тоалетната, защото му се гадеше. След няколко дена щяха да ходят да видят как се развива бебчето.

Сега всички без Тае седяха в хола и си говореха. Техьонг имаше работа и затова в последно време не обръщаше много внимание на мъника, но когато му паднеше му се радваше и го целуваше, не го оставаше на мира. Всяка вечер Куки спинкаше при половинката си и се гушкаха, а Тае го обсипваше с целувки.
Докато си седяха долу Намджун заговори.

Н: Наскоро четох, че хибридите имат повече от едно дете на раждане, все пак са смесица от животни и хора. - замълча за малко - Зайчетата имат в повечето пъти около 9-11 малки, което значи, че и Куки може да има доста бебета. Разрових се из интернет и имаше доста зайци хибриди с по много малки.

К: Значи ще имам повече бебчета, а не едно?

Н: Еми, да

Д: Куки ще се грижим всички за тях, ще помагаме

К: Аз ще се кача да кажа на Тае

Д: Куки той сега има работа, остави го

К: Не, аз ще му кажа

Д: Ох, добре, ще дойда с теб

Двете момчета се качиха горе и Куки почука на вратата. От вътре се чу едно влез. Двете момчета влязоха и видяха Техьонг, който пишеше нещо.

Т: Кажи сладурче

К: Аз искам да а ти кажа нещо

Т: Слушам те - погледна го с усмивка

К: Еми, Джуни хьонг каза, че зайчетата хибриди имат по повече от едно бебче

Т: Ще си ги гледаме, пет бебчета не са нищо

К: Да, но може да са 9 и на горе

Т: Моля!?

Тае остана вцепенен след като разбра колко дечица може да има.

290 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now