На сутринта, след като момчетата се събудиха си говориха мъничко след което станаха.
Ч: Куки аз отивам да се преоблека
Д: Аз също, ти се облечи също - целуна му челцето
Момчетата излязоха и оставиха мъника самичък. Той си изкара дрешки и се облече след което седна на леглото и зачака. По едно време вратата се отвори и през нея влезе Юнги. Мъника се стресна и веднага стана от леглото и го погледна в очите. Юнги застана пред него и му удари една плесница, а мъника му се насълзиха очичките и устничката му почна да трепери.
Ю: Не ми реви, щото ще те ударя пак. - остави малка пауза - Заради теб Джимин ме остави. Остави ме, заради една грешка. Ти - посочи го - ще си платиш здравата, ако до два дена Джимин не е тръгнал с мен отново.
К: А-аз не исках д-да с-става така
Ю: Да но стана нали. Ако кажеш на някой че съм те ударил, ще получиш още много докато не се научиш да си затваряш устата. Ясен ли съм?
К: Д-да
Ю: А така, с теб не сме приключили, очаквате още много - усмихна се зловещо за Куки и излезе от стаята.
Мъника изтича и заключи вратата след което почна да плаче.
Момчетата когато бяха готови отидоха до вратата на малкия и натиснаха дръжката за да отворят, но не стана и се притесниха.
Д: Куки - почука на вратата - Куки отвори, моля те
Нищо, момчетата се паникьосаха и нахлува в стаята на Тае.
Т: Какво има? Защо изглеждате така?
Д: Кук се е заключил и не отваря
Т: Какво?
Тае стана от леглото си и отиде до вратата на мъника. Почука един път и го повика по име, втори път, трети и пак нищо.
Т: Куки ако си до вратата се отдръпни
След като каза това, блъсна вратата няколко пъти с рамо и я събори.
Трите момчета влязоха в стаята и видяха мъника треперещ като зайче в единия край на стаята.
Т: Мъниче - отиде до него и го вдигна. - какво стана пиленце. Защо беше заключено
Кук се превърна в човек и се сгуши в Тае и заплака отново.
Т: Мъниченце, какво стана - помилва му главата
К: Н-нищо
Т: Защо беше заключено? - говореше колкото се може по спокойно
К: А-аз заключих и н-не можах да с-си о-отключа - излъга по-големия
Т: А защо заключи?
К: Н-незнам. И-извинявай повече н-няма да правя т-така
Т: Шшш, спокойно - целуна му косичката.
410 думи
[Редактирана]
ESTÁS LEYENDO
You are my baby bunny | Vkook
FanficКуки е зайче хибрид и е в сиропиталище. Той е единствения различен там и няма приятели. Но един ден щастието се обръща към него и го осиновяват. Четете и разберете :) Начало:08.10.2020г. Край:26.12.2020г. Редактирана ♡︎☺︎︎