29

633 35 39
                                    

Бяха минали три години. Куки скоро щеше да направи 17. Всичко беше страхотно.

Момчетата излизаха с Куки навън и обикаляха магазини и му купуваха играчки, книжки за оцветяване и каквото той си хареса.

След два дни Куки имаше рожден ден и щеше да навършва 17. Той беше толкова щастлив защото предните му два рожденни дни ги бе прекарал повече от добре. Момчетата му бяха накупили толкова много неща. Имаше толкова много плюшени играчки на леглото си и всяка вечер гушкаше различна, ако Тае не спинкаше при него.

°°°°°°°

Днес бе деня в който Кук навършваше 17, той сутринта стана рано и слезе долу където, както винаги видя Джин. Големия след като го видя отиде до него и го гушна силно.

Д: Честит рожден ден мъниченце, ох колко бързо порасна. - целуна му бузката - Всички най-хубаво Куки, дано всичките ти мечти се сбъднат. И нека си прекараш страхотно днес.

К: Благодаря ти хьонг - гушна го силно и го целуна по бузата - Тае още ли спинка?

Д: Не, той излезе днес рано, каза че имал работа

К: Добре - усмихна се - аз ще се кача горе, да се облека и ще сляза

Д: Добре Куки

Куки се качи горе подскачайки и влезе в стаята си. Облече се и слезе долу.

И сигурно ще се питате защо го е приел толкова радостно това, че Техьонг има работа. Еми предните две години Тае все излизаше рано "по работа" за да вземе най-хубавия подарък на мъника.

Джин сложи пред Куки чиния с гофрети и му се усмихна.

Д: Заповядай сладост малка

К: Благодаря ти хьонг. Я сега кажи, Тае хьонг подготвил ли е нещо?

Д: Нищо не ми е казвал

Куки кимна и почна да яде. Когато бе готов, момчетата почнаха да слизат един по един. Всеки му честити и седнаха до него на масата. Джин им подаде закуската и те почнаха да се хранят.


310 думи
[Редактирана]

You are my baby bunny | Vkook Where stories live. Discover now