""""""""""""""ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ...Kit ေရာ..
Kit ဘယ္မွာလဲ...''Nammon ရဲ႕ဝ႐ုးသုန္းကားအေမးတို႔ကို
ေျဖေပးဖို႔သူ႔မွာအင္အားမ႐ွိ...ခြဲစိတ္ခန္းရဲ႕အျပင္မွာ ေသြးပ်က္စြာထိုင္ေနဖို႔သာသူတတ္ႏိုင္ခဲ့သည္..
"Singto....''
ဝတ္ထားတဲ့အျဖဴေရာင္အဝတ္အစားေတြက ခုခ်ိန္မွာအနီေရာင္ေတြစြန္းထင္းလ်က္...
ဲ႐ွင္သန္လိုျခင္းကင္းမဲ့ေနတဲ့
မ်က္လံုးေတြနဲ႔..."မင္း......Kit ရဲ႕အေျခအေနဘယ္လိုလဲ...''
"မသိဘူး...သူတို႔ထြက္မလာၾကေသးဘူး...''
ေသြးအိုင္ထဲကပံုရိပ္ကို သူျပန္ျမင္ေနမိတုန္းျဖစ္သည္..
တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ ေထြးေပြ႔ခံထားရျခင္းမ႐ွိပဲ
ျဖဴေဖ်ာ့ကာ လွဲေလ်ာင္းေနခဲ့သည္
ရင္နာရပါ၏..." Khun Nammon......''
ခြဲစိတ္ခန္းထဲကထြက္လာတဲ့ဆရာဝန္ႀကီး..
Nammon ေရာသူပါႏွစ္ေယာက္လံုးထရပ္သည္
ၿပီးေတာ့ အားကိုးတႀကီးနဲ႔ေမ်ာ္လင့္မိၾကသည္Krist ငယ္စဥ္ထဲကျပသခဲ့ရတဲ့ဆရာဝန္ႀကီးမို႔ Nammon ကိုသိေနတာမဆန္း.....
သူ႔ကိုေတာ့ အသိအမွတ္ျပဳရံုသာေခါင္းညိတ္ျပသည္..."Krist....သူ ဘယ္လိုအေျခအေန႐ွိလဲ ဆရာ..''
ဒီေနရာမွာ Nammon ကသာဦးေဆာင္သူ...
သူကေတာ့ စကားတစ္လံုးေတာင္မထြက္နိင္ေအာင္ အားအင္ကုန္ခမ္းေနခဲ့ၿပီ..." လူနာက ဦးေခါင္းေတာ္ေတာ္ထိခိုက္သြားတယ္...ပ်က္စီးသြားတဲ့ဦးေႏွာက္အစိတ္အပိုင္းအနည္းငယ္ကို ျဖတ္ထုတ္ရပါမယ္....ထပ္ၿပီး....ပိုအေရးႀကီးတာ႐ွိပါတယ္..''
"ေျပာပါ ေဒါက္တာ...''
"သူ႔ရဲ႕ ႏွလံုးကို ေနာက္ထပ္ သံုးႏွစ္အတြင္းလဲလွယ္မွရမယ္လို႔ကြၽန္ေတာ္ေျပာခဲ့ပါတယ္...
Krist ရဲ႕ေသြးက ႐ွားပါအမ်ိဳးအစားျဖစ္ေနလို႔ ဒီႏွစ္ေတြအတြင္းကိုက္ညီတဲ့ႏွလံုးကို႐ွာမရခဲ့တာလည္းခင္ဗ်ားတို႔သိမွာပါ.....
အခုအေျခအေနမွာေတာ့....
နဂိုက သံုးပံုတစ္ပံုပဲအလုပ္လုပ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့
သူ႔ႏွလံုးက ယာဥ္တိုက္မႈရဲ႕ဆိုးက်ိဳးအေနနဲ႔ အစားမထိုးလို႔မရေတာ့ေလာက္ေအာင္ပ်က္စီးသြားပါၿပီ...
တကယ္လို႔ ကိုက္ညီတဲ့ႏွလံုးကိုသာ႐ွာမေတြ႔ဘူးဆိုရင္....''
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Rewrite the Stars
Фанфикကြၽန္ေတာ္က ေကာင္းကင္ႀကီးပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ကိုကို လမင္းႀကီးနဲ႔တူတဲ့ကိုကို႔ကို အျမဲတမ္းေငးၾကည့္ေနခြင့္ရဖို႔ေပါ့... ကျွန်တော်ကကောင်းကင်ကြီးပဲဖြစ်ချင်နယ်ကိုကို... လမင်းကြီးနဲ့တူတဲ့ကိုကို့ကို အမြဲကြည့်နေခွင့်ရဖို့ပေါ့...