အခန္း / ၅၅

438 35 7
                                    

""""""""""""

ခရီးသြားရမယ့္ရက္ကအလ်င္အျမန္ပဲက်ေရာက္လာတယ္..
နဂိုက Phi ကိုပဲသြားခိုင္းဖို႔စဥ္းစားခဲ့ေပမယ့္အဆံုးမွာေတာ့သူကိုယ္တိုင္သြားရဖို႔ျဖစ္လာခဲ့တယ္...
ကံဆိုးခ်င္လာေတာ့ သူနဲ႔အတူေခၚသြားမယ့္လက္ေထာက္ကသူ႔ဇနီးကေလးေမြးတာမို႔ ခြင့္ေပးလိုက္ၿပီး မလိုက္လာႏိုင္ျပန္ဘူး....

ဘယ္လိုေတာင္ကံဆိုးတာလဲ....
သံုးရက္ေလာက္ၾကာမယ့္ဒီခရီးမွာ သင့္ေတာ္မယ့္အကူလက္ေထာက္တစ္ေယာက္ကိုေရြးလိုက္ေပမယ့္လည္း သူ႔စိတ္တိုင္းက်ေတာ့မဟုတ္ေပဘူး..
ဒါေပမယ့္လည္း ဘာတတ္ႏိုင္မွာလဲ...

"ကိုယ္ လိုက္ခဲ့လို႔ရမလား...''

အဝတ္ေတြထည့္ေပးရင္းနဲ႔ပဲစိတ္မၾကည္လင္ေနပံုရတဲ့ ေကာင္ေလးကို
ခြင့္ေတာင္းသလိုေျပာလိုက္တယ္...ကုတင္ေပၚမွာ Laptop တစ္လံုးနဲ႔အလုပ္႐ႈပ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးကေတာ့သူေျပာတာၾကားရဲ႕လား Sing မသိေပ...

ဒီေန႔မွ  အခ်ိန္ကိုက္ထားသလို စိုက္ခင္းထဲကအသီးအရြက္ေတြနဲ႔ပန္းေတြလာပို႔ရင္း ကေလးငယ္ယူသြားမယ့္အဝတ္အစားတခ်ိဳ႕ကိုသူကိုယ္တိုင္ထည့္ေပးခြင့္ရခဲ့တယ္...
ကေလးငယ္ရဲ႕စိတ္ထဲမွာသူကဘယ္ေနရာမွာ႐ွိေနသလဲသူမသိဘူး..
သူ႔ကိုပံုမွန္အတိုင္းသာဆက္ဆံၿပီး
အေရးတယူလုပ္တာမ်ိဳးမ႐ွိေပမယ့္ သူ႔မသိစိတ္ထဲမွာေတာ့ ကေလးငယ္ကေနရာတစ္ခုေပးထားတယ္ဆိုတာခံစားမိေနတယ္......

ဟိုအရင္ကလို အခ်စ္အတြက္ ဆတ္ဆတ္ထိမခံျဖစ္တတ္တဲ့ေကာင္ငယ္ေလးစ႐ိုက္ကလည္း ခ်စ္စရာဆိုေပမယ့္...
အခ်စ္ကိုအေလးမထားတဲ့ခုလိုပံုစံက သူ႔က္ုပိုစိတ္သက္သာရာရေစတယ္လို႔ဆိုရမလားပဲ...

ကေလးငယ္က သူ႔ကိုမခ်စ္ဘူးဆိုလည္းရတယ္..
ခ်စ္လာေအာင္သူကႀကိဳးစားမွာမို႔...

ေက်နပ္စရာပါပဲ....

"ဟိုေကာင္ Jade ကြၽန္ေတာ္မ႐ွိတဲ့ရက္အတြင္းမွာ Austin ကို႐ွာမေတြ႔ႏိုင္ေလာက္ပါဘူးေနာ္...''

ထင္တဲ့အတိုင္းပဲ...
Krist ရဲ႕စိတ္ေတြကတျခားတစ္ေနရာမွာ

"သူ မခန္႔မွန္းမိေလာက္ပါဘူး..Austin သာ အျပင္မထြက္လာရင္ ႐ွာေတြ႔ဖို႔ကလည္းမျဖစ္ႏိုင္ဘူး...''

Rewrite the StarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin