"""""""""""""""""""
သံုးရက္....
သံုးရက္ေတာင္႐ွိခဲ့ၿပီ....
Phi Kit ဆီက ေနေရးထိုင္ေရးအဆင္ေျပလားလို႔ဖုန္းဆက္ေမးတာအျပင္တျခားအေၾကာင္းအရာပါမလာခဲ့ဘူး...
ၿပီးေတာ့...
Jade က သူ႔ဆီဖုန္းေလးေတာင္ဆက္မလာခဲ့ဘူးေလ....ဟဟPhi Kit ကသူ႔ကိုအထင္ႀကီးခဲ့တာပဲျဖစ္မယ္...ဒါမွမဟုတ္...
သူစိတ္ကူးယဥ္မိတာပဲျဖစ္မွာပါ
Jade က သူ႔ကိုအသည္းအသန္လိုက္႐ွာပါမတဲ့လား.....သူက ဒီအတိုင္းအျဖည့္ခံေလးသက္သက္ပဲကို....
ဟက္.......
နာက်င္ရင္လည္းျပံဳးမိတာပါပဲ...
နည္းနည္းေလာက္မ်ားသက္သာသြားမလားဆိုတဲ့ ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေလးနဲ႔ေပါ့...ေအးစိမ့္တဲ့ေလတစ္ေဝွ႕ေၾကာင့္ အက်ၤ ီကိုဆြဲေစ့လိုက္ၿပီးလက္ပိုက္ထားလိုက္တယ္...
ပန္းခင္းက ခ်ိဳင့္ဝွမ္းေလးမွာ႐ွိေနတဲ့အေလ်ာက္
ေအးစိမ့္မႈကလည္းပိုတယ္...
ႏွင္းေတြအရမ္းႀကီးမက်ေပမယ့္
ျမဴေတြနဲ႔ဆိုင္းေနတဲ့ဝန္းက်င္က
သူ႔အေတြးေတြကိုေနာက္ျပန္သြားေစတယ္...သူနဲ႔Jade ပထမဆံုးစေတြ႔ဖူးတဲ့အခ်ိန္..
Jade ေနာက္ကိုလိုက္ခဲ့ဖို႔သူဆံုးျဖတ္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္....
Jade ဆီမွာ က်႐ွဴံးမွန္းမသိက်႐ွဴံးခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ေတြ...
ေျပာရရင္ Jade နဲ႔စေတြ႔ၿပီးထဲက
သူက Jade ရဲ႕အပိုင္လို စိုးမိုးခံခဲ့ရတယ္ထင္ပါတယ္....
ဆယ္ေက်ာ္သက္စိတ္ကစားမႈဆိုတာမ်ိဳးေတာင္ သူကေတာ့မခံစားခဲ့ရဘူး...Jade က သူတို႔မိသားစုရဲ႕ကယ္တင္႐ွင္လိုမ်ိဴး...
သူ႔အေပၚသိပ္ၿပီးမၾကင္နာလွေပမယ့္
မရက္စက္တတ္တဲ့လူလိုမ်ိဳး...
အဆံုးမွာ Jade ေၾကာင့္နာက်င္ေနရေတာင္မွ
ဒီနာက်င္မႈကကိုယ္တိုင္ဖန္တီးရယူခဲ့သလိုမ်ိဳး...
အဲ့တာကဘယ္ေတာ့မွလႊတ္ေျမာက္မွာမဟုတ္ဘူးပဲေပါ့..."Ouch.... Austin... ပန္းခင္းထဲေရာက္ေနၿပီလား...အေစာႀကီး႐ွိေနေသးတာကို...''
အံ့ၾသ သြားတဲ့အာေမဋိတ္အသံနဲ႔အတူ
Phi Sing က သူ႔အနားေရာက္လာခဲ့တယ္...
လက္ထဲမွာပန္းတစ္ေပြ႔နဲ႔..."Phi Sing ေရာ...အေစာႀကီးဘာလာလုပ္တာလဲ...''
တကယ္ေတာ့သူ႔အေမးကေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ႏိုင္တယ္...
ဒါက Phi Sing ပိုင္တဲ့ပန္းခင္းေလ..
မနက္ေစာေစာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္အခ်ိန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သူသာဆႏၵ႐ွိရင္လာေနမွာပဲေပါ့..ယ
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rewrite the Stars
Fanficကြၽန္ေတာ္က ေကာင္းကင္ႀကီးပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ကိုကို လမင္းႀကီးနဲ႔တူတဲ့ကိုကို႔ကို အျမဲတမ္းေငးၾကည့္ေနခြင့္ရဖို႔ေပါ့... ကျွန်တော်ကကောင်းကင်ကြီးပဲဖြစ်ချင်နယ်ကိုကို... လမင်းကြီးနဲ့တူတဲ့ကိုကို့ကို အမြဲကြည့်နေခွင့်ရဖို့ပေါ့...