Dok sam spavala osetila sam kao da nešto kaplje po meni. U snu sam obrisala kap sa svog lica. Posle toga osetila sam još par kapi i onda puno vode. Otvorila sam oči i videla Jakova koji po meni sipa vodu iz čaše.
Majmune ludi. - rekla sam i skočila iz kreveta.
- Šta je bilo kozo? Ne voliš vodu? - pitao je on i smejao se.
Pored kreveta je bila neka komodica i na njoj čaša vode. Refleksno sam uzela tu čašu i pljusnula mu u lice.
- Ti stvarno nisi normalna! Ja tebi nisam u oči! - vikao je on.
- To je bila tvoja ideja,ne moja. - rekla sam kroz smeh.
- Hajde ćuti,zove me mama. - rekao je on.
- Hajde požuri,javi se mamici. - rekla sam.
- Šta,misliš da sam mamin sin? - upitao je kao ozbiljno.
- Ma zezam te,hajde,prekinuće se veza. - rekla sam.
- Halo mama, dobro smo. Sad smo se probudili. - rekao je on.- Nismo se probudili nego je Jakov probudio mene. - dodala sam ja pošto je pustio poziv na mikrofon.
- Kako se slažete? - upitala je ona.
- Super. - rekli smo Jakov i ja u isti trenutak pa se nasmejali.
- To stvarno ili kažete da bih bila mirna? - upitala je ponovo.
- Stvarno se dobro slažemo? Šta rade Aki,Daki i Duda? - pitao je Jalov.
- Braća vam još nisu ustala, a Duda je tu sa mnom. - rekla je Magdalena.
- Dobro,hajde čućemo se. Pozdravljam vas sve. - rekao je on i završio poziv.
Ja sam počela da se smejem.
- Šta se ti smeješ? - upitao je on.
- Za ova četiri dana sam upoznala dva veoma različita Jakova. Pitam se koji je pravi? Ovaj ili onaj napumpani beogradski frajer? Znam da si ovde po kazni i da misliš da je sve to zbog mene. Oliver je mislio da treba da me zaštiti ali ja znam da se štitim sama i zato sam ovde. Šta ti imaš protiv mene? - pitala sam ozbiljnim glasom a i on se uozbiljio.
- Ništa. - rekao je kratko.
- Zašto si bio takav prema meni? Zašto nisi kao Aleksej i David? - upitala sam.
- Zato što sam ja Jakov. - odgovorio je ljuto. Da,ponovo je bio tu onaj Jakov iz Beograda.
- Vidi,ja imam 16 godina i 10 godina sam bila u domu. Posle 10. godine sam prestala da se nadam da ću opet živeti u porodici. Tvoji roditelji su me doveli i sad sam tu gde sam. Ne moraš ići sa mnom na kafu niti bilo gde, u školi me ne moraš ni poznavati ali nemoj da budemo k'o pas i mačka. - rekla sam.
- I ja sam želeo da imam sestru.Zapravo,mislili smo da je Aleksej devojčica,tako su doktori rekli. Trebalo je da se zove Anđela. Radovao sam se njenom rođenju,spremao sam se za ulogu velikog brata. - rekao je on.
- I dalje si stariji od Alekseja. - rekla sam.
- Da ali ja sam hteo da budem brat zaštitnik,da je branim od svih. - rekao je.
- I to je bio razlog da kažeš da sam možda narkomanka i alkoholičarka? I da kažeš kako mi u Domu nismo imali šta da jedemo pa smo anoreksični? - upitala sam ljuto.
- Nije to opravdanje,nema ga. Kao što si ti prestala da se nadaš porodici,tako sam i ja posle Aleksejevog rođenja prestao da verujem da ću imati sestru. Oni nama nisu rekli za tebe,samo su te doveli i to je to. Nisam navikao na ženske osobe u kući,na roze stvari,na mirise. - rekao je on.
- Svašta,imaš mamu,ona je žensko. - rekla sam.
- Nije to isto. - rekao je on.
- Dobro i šta ćemo mi sad? - upitala sam.
- Ništa,sad sam spreman da budem stariji brat. - rekao je on i pružio ruke.
Prišla sam mu u zagrljaj.
YOU ARE READING
Crno i belo - život •završena•
RomanceŽivot nije crna rupa bez dna iako nam nekad tako izgleda. Život nije ni bela svila koja nas krasi iako bismo to voleli. Šta je onda život? Život je sve ono između crnog i belog. Kako život vidi šesnaestogodišnja devojka koja je osetila 'ukus' belo...