- Odmah odlazi,neću da te vidim ovde! Sad ti ništa nisam uradio zbog Sofije ali bolje bi ti bilo da odeš. - rekao je besni Jakov koji je naišao.
Nikola je isto bio ljut ali je ćutao. Znam da je bio ljut jer mu je vrh nosa bio crven a to se dešavalo kad je ljut.
- Baš si lepo vaspitan. - rekao je Nikola više za sebe.
- Nikola,bolje je da sad odeš,pričaćemo kad se smiriš. - rekla sam.
Samo je odmahnuo rukom.
U dnevnoj sobi su sedeli Dora i Vukan.
- Gde je Ela? - pitao je Nikola kad je došao u dnevnu sobu.
- Nije bila centar sveta pa je otišla. - odgovorila je Dora.
- Idem i ja. Znaš sama da dođeš? - pitao je Nikola.
- Čekaj,ti sad mene ponižavaš. Ti misliš da sam mentalno zaostala? Živimo dve kuće niže,preko puta. Da imam 5 godina znala bih da dođem. Hajde,ćao Nikola. - rekla je Dora ljuto.
Nikola se sad još više naljutio i izlazeći je lupio spoljnim vratima.
- Alo majmune,nije ti to tata kupio da tako lupaš! - prodrao se Jakov.
- Jakove,on nema tatu. - rekla sam.
- Dobro ali iznervirao me je. - rekao je on.
- Hajde dođi ovde. - rekla sam i potapkala mesto pored sebe na krevetu.
- Kako se vas dvoje razumete? -.pitao je Jakov.
- Veoma dobro. - rekla je Dora i osmehnula se.
- Mogli bismo negde nas četvoro sutra uveče. Šta kažete? - oglasio se Vukan.
- Pa ne znam,ja nisam baš tip za izlaske. - rekla sam.
- Šta ima veze? Idemo malo da se zabavimo. Nisam nigde izlazila ovde u Beogradu. - rekla je Dora.
- Pa dobro hajde dogovorićemo se. - rekla sam a Dora je zapljeskala rukama kao malo dete.
- Mislim da treba da idemo. - rekla je Dora.- Pa da,mogli bismo i onako ćemo im i sutra dosađivati. - rekao je Vukan.
- Nemoj zaboraviti da sutra snimamo. - rekla sam Dori.
- Šta snimate? - pitao je Vukan iznenađeno.
- Dora lepo peva a i ja pa smo se dogovorile da snimimo par covera i da stavimo na instagram koji ćemo napraviti. - rekla je Dora.
- ' Ti budi daleko, ti samo budi daleko
Zelena rijeko davnih momačkih snova
Ja sam se zarek'o, ja sam se davno zarek'o
Da u moj život nikad neće useliti nova. ' - Dora je zapevala a nas troje smo skamenjeni gledali u nju.- Dora,kako ti pevaš! Ali još više me iznenađuje da znaš ovu pesmu imajući u vidu gde si rođena i odrasla. - rekla sam iznenađeno.
- Moja mama kad god je bila tužna i neraspoložena uvek je slušala ovu muziku. Dok sam bila mlađa nisam sve baš dobro razumela ali ima već 3 godine kako i ja ovo slušam i jako mi se sviđa samo to nisam nikom govorila. - rekla je Dora.
- Ma kakva Elena i tiktok,vas dve ste zvezde. - rekao je Vukan.
- Ja sam rekao da Sofija upiše srednju muzičku a sad može i Dora sa njom. - rekao je Jakov.
- To je sjajna ideja,treba da razmislite o tome. - rekao je Vukan.
- Razmislićemo. - rekla sam.
Vukan i Dora su otišli. Otišla sam u kuhinju da pijem vodu i počela tiho da pevam : " Zašto me u obraz ljubiš? Neću da mi budeš drug,promaši bar milimetar i poljubac će biti dug."
- Bar milimetar, hm. - čula sam muški glas i osetila dodir na svom vratu. Cela sam se naježila iako je avgust i veoma je toplo.
ESTÁS LEYENDO
Crno i belo - život •završena•
RomanceŽivot nije crna rupa bez dna iako nam nekad tako izgleda. Život nije ni bela svila koja nas krasi iako bismo to voleli. Šta je onda život? Život je sve ono između crnog i belog. Kako život vidi šesnaestogodišnja devojka koja je osetila 'ukus' belo...