Ušli smo u to školsko dvorište. Videli smo dve klupe,jedna je bila polomljena,na drugoj su bile tri devojke. Oko njih su se muvala i dva momka.
- Ovo je škola? - upitala sam nesigurno.
- Očigledno. - odgovorio je Jakov.- Hajdemo do njih. - rekla sam pa smo pošli.
- Zdravo dobri ljudi Kotešice. - rekao je Jakov.
- Ja sam iz Gole Glave,ovde sam kod ujaka. - rekla je smeđokosa devojka zelenih očiju.
- Pa super, mi smo iz Beograda. Ja sam Jakov,ovo je Sofija,moja sestra. - rekao je on.
- Lepo da se i vi malo odmorite od onog grada i buke,inače, ja sam Milica. - rekla je druga smeđokosa devojka, tamno braon očiju.
- ' Oj Milice čobanice,tvoju sliku uvek nosim,ako nisi istrošena,ja sam doš'o da te prosim. ' - počeo je da peva niži crnokosi dečko.
- ' Moj Dragane viđu fino,nit si voda nit si vino. Nit si vino,nit rakija nit si moja simpatija... mene nana školovala mladu pa mi traži mladića u gradu.' - otpevala je ona njemu,a on je počeo da je juri,tako da su otišli negde.
- Ne obraćajte pažnju, oni to tako. Inače, ja sam Nataša, ovo je moja sestra od tetke, Bojana. - rekla je devojka prelepe plave kose i nežno plavih očiju.
- Mnogo ti je lepa kosa,je l' si prirodno plava? - upitala sam ushićeno.- Jeste,hvala ti. I tvoja je lepa. Nego,vi ste ovde došli kod nekog zar ne? - pitala je Nataša.
- Da,došli smo kod deda Miće i baba Stane. Oni su stric i strina mom ocu Oliveru. - rekao je Jakov.
- Kako ' tvom ' ako ti je to sestra? Vajlda ' vašem ' ? Ili ti to nije rođena sestra? - pitala je radoznala Bojana.
- Da, rođena mi je sestra, Sofija Kostov. Hoćeš možda njenu ličnu kartu? - brecnuo se Jakov.
- Dobro Jaki, u redu je. Nije devojka ništa loše mislila. - rekla sam i stegla mu ruku da bi se smirio.
- Gde ste ljudi? I vi ste tu Beogrđani? Gde si Bogi? - čuo se glas koji skoro pa viče. To je bio onaj dečko sa traktora.
- Ooo Nemanjooo, je l' gotovoo za danas? - upitao je onaj drugi momak koji je do tad ćutao,nije se čak ni upoznao sa nama.
Jakov je samo prevrtao očima.
- Pa Jakove,može li se s tobom malo bolje upoznati? - rekla je Milica stavljajući ruku na njegovo rame.
- Možda,ali ne večeras,moramo kući. Baba se ljuti ako ne večeramo na vreme. - rekao je Jakov i uzeo me za ruku.
- Sofija,mozemo se negde videti ali bez tvog bate? Nisi ti tako mala da te batica čuva. - čuo se Nemanjin glas u pozadini.
Jakov je ljutito stegnuo pesnicu i pošao da se okrene. Ne znam kako ali jedva sam uspela da ga odvratim od namere.
- Oni kažu nešto za nas iz grada,da smo raspušteni i razmaženi a vidi njih. - govorio je Jakov besno.
- Hajde,smiri se. - rekla sam.
- Neću da se smirim. Kako da se smirim? On tebe zove da se vidite nasamo. Šta on ima da ide sa tobom? On je godinu dana stariji od mene. I mog Vukana bih polomio a ne nekog seljaka umišljenog. - govorio je veoma brzo.
- Ko je Vukan? - upitala sam znatiželjno.
- Moj drug. - kratko je odgovorio.
- Što bi druga polomio? - upitala sam uz maleni smešak.
- Ako bi pomislio da ima nešto sa tobom. - rekao je on.
- Ako je neki sladak,što da ne? - rekla sam i ponovila smešak.
- Sofijaa! - uzviknuo je on,prošli su me trnci celim telom.
- Ti kao da si ljubomoran. - rekla sam tiho.
- Zašto bih ja bio ljubomoran? Ja to sve radim kao tvoj brat,ništa više. - rekao je on.
Put do kuće smo nastavili ćutke.
YOU ARE READING
Crno i belo - život •završena•
RomanceŽivot nije crna rupa bez dna iako nam nekad tako izgleda. Život nije ni bela svila koja nas krasi iako bismo to voleli. Šta je onda život? Život je sve ono između crnog i belog. Kako život vidi šesnaestogodišnja devojka koja je osetila 'ukus' belo...