- Ovo je moja sestra od tetke, Elena, tvoje je godište. - rekao je Nikola a ona me je zagrlila. Ne volim da se grlim sa nekim koga ne poznajem, ali hajde, valjda tako rade u Americi.
- Drago mi je, ja sam Sofija. - rekla sam.
- Tvoje ime je baš lepa. - rekla je ona, Nikola je počeo da se smeje.
- Zašto ti Nik smeje meni? - upitala je ona.
- Zato što nije ' lepa ime ' nego lepo ime. - rekao je Nikola.
- Ja to rekla. - pokušala je da objasni.
- Nije bitno, nemoj je ispravljati,nije srpski lak. - rekla sam Nikoli.
Tad sam primetila ljutog Jakova kako prelazi sa druge strane ulice. Bože,zapričala sam se sa Nikolom pa sam zaboravila da me on čeka.
- Coko, hoćeš li danas? - pitao je ljubazno i smireno što me je začudilo.
- Nećeš me upoznati sa drugom? - upitao je Nikola.
- Nije mi to drug. Ovo je moj brat Jakov. - rekla sam.
- Daj Sole, nemoj zafrkavati. To si rekla i onda za onu dvojicu. Pa koliko ih imaš? - upitao je on ironično jer je mislio da lažem.
- Imam tri brata i sestru. - rekla sam ponosno.
- Ma da, sad imaš i sestru. - rekao je on a taj njegov ton mi se uopšte nije sviđao.
- Da,tako je, a ti znaš našu sestru,Duda. - rekla sam.
Njegove usne su se razvukle u osemeh.
- Stvarno je Duda tu? Moram doći da je vidim a i da upoznam tvoju ostalu braću pošto smo sad komšije. - rekao je Nikola.
- Ako želiš da vidiš Dudu moraš doći za sedam dana,svi su na moru. - rekao je Jakov i uzeo me za ruku a onda je na tren zastao.
- Ko je ova gospođica? - upitao je gledajući u Elenu.
- Moja seatra od tetke. - rekao je Nikola.
- Čekaj,što ti meni deluješ poznato? Ela Lindin? - upitao je Jakov uz osmeh.
- A kako bi ti nju mogao da znaš? Devojka se doselila iz Amerike. - upitala sam.
- Pa društvene mreže seko. Reci mi da si to ti Ela. - nastavio je Jakov. Malo me je iznerviralo što mi je tako odgovorio i nastavio da priča sa njom.
- Da,ja sam. - rekla je ona kratko i pokazala neverovatno bele zube koji su sa njenim tamnim tenom činili neverovatan spoj.
- Dobro, hoćemo li krenuti? Treba spremiti doručak. Nile vidimo se. - rekla sam u prolazu i povukla Jakova ka kući.
- Šta si ti toliko očaran tom Amerikankom? - upitala sam dok smo vadili namirnice iz kesa.- A što si ti ljubomorna? - pitao je on.
- Odakle tebi da sam ljubomorna? I što bih bila ljubomorna, gledaj koga hoćeš. - rekla sam i otišla u drugi kraj kuhinje.
- Ti znaš da ne postoji bolja koza od tebe. - rekao je on.
Samo sam se nasmejala.
- Sad ću ti reći, znam je sa tik toka, ona je tamo popularna, ima valjda 650K. - rekao je on a ja sam izbečila oči.
- Šta,prati je toliko ljudi? Pa šta ona tamo radi? - upitala sam zaprepašćeno.
- Snima plesove,razne klipove i tako. Ne pratim ja to toliko ali čuo sam za nju. Nisam nikad mislio da će doći ovde da žive. - rekao je Jakov.
- A da ja snimam neke kompozicije na violini i da pevam,koliko bi me ljudi gledalo? - upitala sam tužno i malo razočarano.
- Ti si talentovana,sigurno nešto možeš postići. Šta misliš da upišeš srednju muzičku paralelno sa gimnazijom? Solo pevanje recimo. - rekao je Jakov.
- Ne znam,nisam o tome razmišljala. I kako da upišem školu u avgustu? Prošli su prijemni. - upitala sam.
- Možeš zato što ti je tata Oliver Kostov. - rekao je on pa smo se oboje nasmejali.
ESTÁS LEYENDO
Crno i belo - život •završena•
RomanceŽivot nije crna rupa bez dna iako nam nekad tako izgleda. Život nije ni bela svila koja nas krasi iako bismo to voleli. Šta je onda život? Život je sve ono između crnog i belog. Kako život vidi šesnaestogodišnja devojka koja je osetila 'ukus' belo...