Polako sam se okrenula. Gledao me je ravno u oči. Gledali smo se možda 5 sekundi ali za mene je to izgledalo kao večnost. Zatim je on svoj pogled prebacio na moje usne dok su moji obrazi goreli. Polako mi se približio i imam osećaj da nas je taj milimetar delio a onda je zazvonio njegov telefon.
- Ko je sad kog đavola? - uzviknuo je Jakov.
- Javi se. - rekla sam tiho.
- Aleksej! Šta hoćeš? - izdrao se Jakov.
- Smiri se. - rekla sam i stavila svoju ruku preko njegove.
- Neću ništa,zovem da vidim šta radite. - rekao je Aleksej.
- Pa si morao da zoveš u 23:36? - upitao je Jakov povišenim tonom.
- Hajde smiri se,šta ti je. - rekla sam.
- Gde je Sofija? - pitao je Aleksej.
- Tu sam Aki. - javila sam se.
- Je l' dobar prema tebi? - upitao je Aleksej.
- Naravno,sve je u redu. Hajde,pozdravi sve pa se vidimo za par dana. - rekla sam pa je i Jakov završio razgovor.
- Jakov je telefon blago bacio na šank i seo na jednu od stolica.
- Ali zašto? Prvo onaj majmun od Nikole,sad Aleksej. Šta ima da zove u pola dvanaest? - počeo je Jakov.
- A u čemu su oni tebe prekinuli? - upitala sam uz blagi osmeh.
- Sofija... sviđaš mi se. - rekao je on uz neku dozu straha.
Šta? - upitala sam iznenađeno mada sam nešto slutila ali nisam očekivala da će mi to otvoreno reći.
- Ne pravi se da nisi razumela,pametna si. - rekao je on.
- Razumela sam ali ti znaš zašto sam ja ovde. Znaš da sam ti sad sestra. - rekla sam.
- A znaš šta si ti meni rekla kad sam te zvao da spavaš pored mene u selu? ' Samo na papiru. ' - rekao je on gledajući me u oči.
- Kako ti okrećeš vodu na svoju livadu. - rekla sam.
- Nije tačno,samo iznosim činjenice. - rekao je on.
- Ali šta bi rekli Magdalena i Oliver, David, Aleksej? - upitala sam dokazujući glavom.
- Nećemo nikom ništa reći za početak. - rekao je on.
- Ne znam,molim te,sad me pusti da prođem. Pričaćemo sutra, može? - upitala sam a on je samo klimnuo glavom. Popila sam malo vode pa sam otišla.
* Jakovljeva perspektiva *
Dora i Vukan su otišli a Sofija je otišla da pije vodu. Bio sam u hodniku a onda sam čuo njen predivan glas. Nije pevala previše glasno ali ja sam je čuo. Polako sam prišao,nije me primetila jer je bila u nekom svom svetu. Nisam znao da li je bio pravi trenutak ali ona me je mamila jer je pevala ono "promaši bar milimetar i poljubac će biti dug". Njenu dugu,crnu kosu pomerio sa ka napred. Okrenula se. Gledala me je u oči i ja nju. Bio sam tako blizu,kao da nas je taj milimetar delio. Zazvonio mi je telefon i sve prekinuo. To je bio Aleksej,kratko smo pričali. Kako uvek naiđe neko ko mi sve pokvari?
- Sofija...sviđaš mi se. - rekao sam malo nesigurno a ona me je gledala iznenađeno.
Rekla je da nismo baš u zavidnoj situaciji i da je ona ovde da bi mi bila sestra. Zabrinuta je šta bi naši rekli. Rekao sam da za početak niko ne mora da zna.
YOU ARE READING
Crno i belo - život •završena•
RomanceŽivot nije crna rupa bez dna iako nam nekad tako izgleda. Život nije ni bela svila koja nas krasi iako bismo to voleli. Šta je onda život? Život je sve ono između crnog i belog. Kako život vidi šesnaestogodišnja devojka koja je osetila 'ukus' belo...