NOTKA POD ROZDZIAŁEM
Było mroźne popołudnie. Drzewa pokrywała warstwa śniegu. Nie lubię zimy. Zawsze jest tak ponuro na dworze... Chociaż jest jeden plus tej pory roku. Mogę jeździć z przyjaciółmi na lodowisko. Uwielbiam jeździć na łyżwach. Czuję się wtedy taka wolna I niezależna.
Mam na imię Vanessa. Mam 16 lat. Lubię ubierać się na luzie i rzadko noszę obcisłe czy też "seksowne" ubrania. Mam długie, kasztanowe włosy.
Mam starszego brata i starszą siostrę. Brat ma 22 lata, a siostra 19. Moi rodzice są nietypowymi rodzicami. Lubią chodzić do klubów i często nie ma ich w domu. Równie dobrze mogłabym w ogóle nie mieć rodziców. Mimo wszystko kocham ich. Na mamę zawsze mogę liczyć jak i na siostrę. Zawsze doradzają mi w trudnych sytuacjach i pomagają gdy mam doła. Od taty nie mam żadnego wsparcia. Choć próbuje mi pomagać, to i tak wiele rzeczy utrudnia. Ale jego też kocham.
Mieszkam w Londynie. Kocham to miasto! Jest tu tyle ciekawych miejsc i ludzi.
Już niedługo święta. Nie mogę się doczekać! Za parę dni pomyślę nad prezentami dla rodziny i przyjaciół.
Razem z Karen, moją przyjaciółką wybieramy się dzisiaj do kawiarni, po szkole. Już nie mogę się doczekać.
Nagle słyszę telefon...
- Halo?
- Cześć! Jesteś już gotowa? Czekam 5 minut. Zaraz pójdziesz sama, bo mam dosyć stania na mrozie!
- Już idę. Nie denerwuj się tak, moja kochana!
- Ja?! Zdenerwowana?! Jestem oazą spokoju.
- Pewnie.. *śmieję się* już schodzę.
______________________________________________
Przeczytaj ♡♡♡
Ten rozdział jest tylko krótkim opisem głównej bohaterki.. Nie zniechęcaj się tym, że nie jest ciekawy.. Myślę, że ciąg dalszy juz ci się spodoba.. Przynajmniej mam taką nadzieję.. Przeczytaj 2 rozdział i wtedy zdecyduj czy cię ciekawi czy raczej nie..
Z góry dziękuję za każde wyświetlenie xx
I obiecuje, że już od 2 rozdziału jest ciekawie :)
CZYTASZ
Maybe In The Future - H.S
FanfictionTak szczerze mówiąc to nie marnujcie czasu na moje pierwsze, beznadziejne ff, to była taka młodzieńcza ciekawość i chęć napisania czegoś własnego >.< Miłego dnia/wieczorka 💜 [zakończone w 2016]