0.4

28.9K 1.7K 1.4K
                                    

Medya: Bilmeyenler belki diğer kızları merak etmiştir diye medyaya koydum. Bu bölümde de bilgi yok jdksjdksksjs.

Keyifli okumalar❤

Şu an hissettiğim gerginliği hayatımın hiçbir anında hissetmediğime yemin edebilirdim. İçimde öyle bir korku vardı ki, her an bir daha hiç uyanmamak üzere bayılabilirdim..

"Ay Umut abi sana biri mi yazıyor!"

Çağla muhteşem oyunculuğuyla Umut'un masaya koyduğu telefonunu hızla kaptı.

"Oha! Niye bize söylemiyorsun ya?"

"Hâlâ bunu yazanın, benim dört salak kız kardeşlerimden biri olabileceğini düşünüyorum Çağla'cığım."

Pekala, bana kız kardeşim demesine daha sonra ağlayabilirdim.

"Abi tamam salak ve yaramazız ama bizim böyle şeyler yazmayacağımızı biliyorsun. Buradaki kimsede bunu yapacak göt yok."

Alina'nın dediğine hızla başımı sallarken içim tam tersini söylüyordu.

Bende gayet var..

"Bilemiyorum."

Kaşlarını kaldırıp konuşurken Asena ofladı.

"Herkes yemin etsin, başka türlü inanmayacak."

Gözlerim kocaman açılırken Çağla gülerek konuştu.

"Yemin ederim."

"Allah belamı versin abi, zaten niye böyle bir şey yapalım ya?"

Umut onu umursamayıp gözlerini bana çevirirken göz devirdim.

"Şu an bununla yargılanıyor olmamız çok ayıp bir şey. Teessüf ederim Umut abi. Ve ayrıca yemin de ederim."

Sahte oyunculuğum işe yaramış olsa gerek Umut'un ciddi ifadesi yerini kahkahaya bırakmıştı.

"Tamam tamam, inanıyorum size. Biliyorum sizin yapmadığınızı, sadece ufak gerilimler yaratmak istedim."

Gerçekten aşırı başarılı oldun, iki dakikada ahirete gidip geldim..

"Eee kıza geri cevap yazacak mısın?"

Çağla heyecanla konuştuğunda omuz silkti ve ayaklandı.

"Engellerim yüksek ihtimal."

"Ama niye? Kız ne kadar tatlı yazmış sana."

Alina'nın dudak bükerek konuşmasıyla Umut kaşlarını kaldırdı.

"Sana ne?"

"Of abi! İnsanı çileden çıkarırsın."

Dediğine gülüp ayağa kalmış ve telefonunu Çağla'dan almıştı.

"Huyum kurusun. Her neyse, ben gidiyorum siz de uslu uslu oturun. Hadi görüşürüz."

Sandalyede olan ceketini aldıktan sonra önce mutfaktan, ardından evden çıkmıştı.

Derin bir nefes alıp sandalyede arkama yaslanırken üzerimden tonlarca yük kalkmış gibi hissediyordum.

"Az kalsın ölüyordum, tansiyonum düştü.."

Elimi başıma koyup gözlerimi kapatırken Alina gülerek konuştu.

"Çay iç çay."

Bardağı tutacağım sırada elim kayarken sıcak çay olduğu gibi elimin üzerine dökülmesiyle çığlık attım.

Küçük Sevgilim/ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin