2

51 4 0
                                    

Ve škole jsem se nemohla soustředit. Už několikrát jsem nad tou podivnou holkou myslela ale nikdy takhle moc. Kdyby byla kouzelná proč by jezdila autobusem vždyť by mohla se jednoduše portovat. Nedávalo to smysl. Z myšlenek mě vytrhla moje druhá kamarádka jane byla to velmi milá a přátelská dívka. Znalý jsme se teprve 3 roky a za tu dobu jsme se nejvíc oblíbili. Měla jsem jí asi nejradši.
„Eydlin, jaký máš na něj názor?" Vyhrkla ná mě jane. „ Omlouvám se ale zase netuším o čem tu mluvíte. „ ty si ale matla tys zas byla v myšlenkách že ano" jen jsem kývla hlavou jelikož tohle se mi dělo docela často. Tess to už asi docela lezlo na nervy. Tess byla má nejlepší kamarádka vlastně už od školky. Držíme se sebe už docela dlouho na to že už jsme v deváty myslím že Je to hustý. „No bavíme se o Maxovy"Max byl na škole teprve rok. Byl docela pěkný ale mě se nelíbil však holky do něj byly totálně pobláznivý. Milovala jsem když jsme se jen chychotaly a kecaly o klucích.„ já myslím že ujde" řekla jsem. „cože ujde vždyť je tak pěkný" odpověděla Kaisee.„ jo a taky viděli jste ty jeho krásné vlasy jsou prostě dokonalý" navrhla tess„ Já myslím že je celý dokonalý" řekla Jane a tím naší diskuzy o maxovy ukončila jelikož Zazvonilo a my jsme zas jen tupě sledovaly učitele jak píše nějaké bláboly na tabuly.

MocnáKde žijí příběhy. Začni objevovat