19

38 2 0
                                    

Ráno jsem se probudila s obrovskou bolestí hlavy. A jako minulý týden u Draca v posteli . Bohužel nic nebylo. Skoušela jsem se pohnout a tak moc to bolelo že jsem radši ležela. Draco tam nebyl. Copak spal někde jinde ?
Bylo mi strašné horko a tak jsem si odhrnula deku z jedné půlky těla. Měla jsem jen kalhotky. Asi mi je sundal. Nemohla jsem si vzpomenout co se všechno stalo. Hrály jsme hru . Malu se porvala s Karol a James se mnou chtěl vyspat. A nějaká kytka nebo co? A Karol mi vyhrožovala? Na vše jsem si pamatovala zřídka. Bylo toho na mě moc. Zavřela jsem očka a snažila se dostat do říše snů kde se nic nestalo. V tom se otevřely dveře a Draco vešel do pokoje. „ tyvole ty si tak sexy" říkal to mě? Potěšilo mě to. Vrátil se do postele. Byl jen v kalhotách. Třeba byl u Karol. To mě netěšilo. Otočila jsem se na bok zády k němu. O ou moc blízko. Začala jsem cítit opět ten oheň jako minule když jsem taky skončila s ním v posteli. Nadzvedl se na mě a začal mě pozorovat. Jeho ruka mi začala hladit obličej.„ si tak pěkná" už druhý kompliment za den. Pak jeho ruka sjela níž pod mikinu. A pak níž a níž. A níž. Vklouzl mi do kalhotek. Bylo to poprvý.Otočila jsem se na něj a ten jen s úsměvem na mě hleděl.
„ kdopak se nám to tu probudil"
Jen jsem se usmál a chtěla se zvednout. Zamotala se mi hlava a já opět spadla vedle něj.
„ počkej opatrně ještě si něco uděláš" jen se mi vysmíval.„ snažím se zvednou a odejít ať tě zbytečně neotravuju. Máš určitě na dnešek lepší plán než tolerovat nějakou typku co se tu rozvalila na tvé posteli." Draco se jen rozesmál„ úplně v poho všichni ještě spí a mě to nevadí. Je teprv půl osmý. A nejsi jen tak nějaká holka jsi má kamarádka" kež by něco víc. „a co se vlastně stalo že se nemůžu zvednout a motá se mi hlava ?" To je tou kytkou co tě včera omámila. Ještě to nevyprchalo."ach jo. „ a kdy to zmizí už mě to nebaví" kéž by se to nestalo . Sice jsem strávila noc s ním v postely. A složil mi i kompliment a dokonce jeho ruka se dotkla tam kde nikdo nikdy nebyl. Ale co teď. Hlava mě pořád bolí, nemůžu se ani pořádně hnoud a jsem bezmocná.„ tak se zabavíme"
„ jo jasně a jak"
„ nevím a co třeba takhle" nadklonil se na mě a začal mě líbat. Nechápu jak na mě působí.
„ Eydlin si v pohodě" Malu vtrhla do pokoje celá rozespalá a  za ní Maxn. „ na honem vypito bude ti líp" vzala jsem si od Malu lahvičky a vypila ji. Zvedla jsem se a opravdu to pomohlo.„ Malu děkuji"
„ mě neděkuj to tady spíš Draco to zařídil"skočila jsem na postel za Dracem který tam seděl s úsměvem na rtech a bez trička.„ děkuji" padla jsem mu kolem krku a vlepila mu pusu.„ nemáš za co" bylo to možná moc přehnané ale bylo to opravdu příšerné. Od teď jsem si slíbila že budu vždy připravená. A musím zjistit co to bylo. Pořád jsem zůstala na Dracovy a dívala se mu do očí.
„ no Eydlin je tu někdo kdo by se ti chtěl omluvit." James. Měla jsem na něho zlost. „ jo ale můžu se prvně oblíct. Nebo musím chodit jen v kalhotkách?" Draco se rozesmál a podal mi kalhoty a já konečně byla oblečená. Ještě že to byli mí kamarádi. Jamee vešel do pokoje s hlavou sklopenou. „ Eydlin promiň já jen nevím či se stalo. Promiň" bylo mi ho líto ale bez mého svolení mě začal líbat.
„ můžu s tebou mluvit o samotě?"
„ jo jasně"
„ já se vám omlovám ale chtěla bych si něco vyřídit"
Snad mě pochopily a nebudou mi to mít za zlí. „ nezabiho" křiklavý na mě Malu než jsme odešli.
„Eydlin promiň nic si nepamatuju"
„ proč si nic nepamatuješ? Tak mi řekni co si pamatuješ naposledy pamatuješ?" Řekla jsem to naštvaně. „je ahoj už jsi v pohodě" Karol s úsměvem přišla objala Jamese a dala mu něco do kapsi pak vešla do pokoje za ostatními.
„ naposledy si pamatuju jak mi podala Karol pití. A pak jen že jsme něco hrály a to je vše "
„ jo jasně a co ti to dala do kapsi?"
„ nevím " vytáhl dvě lahvičky s nějakou tekutinou. Tu jednu jsem poznala. Už jsem se o ní učila když jsem měla doučování. Je to prý omamovač modrý. Omámí vás a děláte co vám někdo řekne. Ale ten někdo vám prvně musí dát něco napít aby vás ovládal. Byla tam jen trocha.„ jamesy nedala ti Karol něco modrého napití?"
„ jo proč?"Jasně chtěla mě odlákat od Draca. Si to s ní vyřídím. Kráva jedna.v ta druhá byla prázdná ale byla v ní jedna kytka. „ co to je za kytku?" Zeptala jsem se a a ukázala na lahvičku s květinou.
„ tohle je velmi vzácná kytka. Kde jí vzala to nevím. Ale jestli se jí někdo napije nebo stačí se jí dotknout nebo že tě píchne tak si takzvaně bezmocná." Cože takže on to neudělal schválně. Ona mu musela smíchát jeho pití s těmito lahvičkami. „ omluva je přijata a můžu si je nechat?" Snažila jsem se tvářit uklidněně ale vřelo to ve mě. Ta kráva. Šla jsem si to s ní vyřídit ale Malu s Maxnem vyšli z pokoje a varovali mě že tam se děje něco co nechci vidět.„ to mi je jedno odstupte jdu si pro pomstu" odsekla jsem jim
„ ale za co Draco ti nic neudělal"
„ Draco je v pohodě ale Karol ne"
„ to ona donutila Jamese aby mě mohla přes něj omámit a získat Draca. I když nevím proč jeho. já sním nic nemám a ani nebudu."
V tom Malu se zatvářila provinile.
„ no víš já tak trochu řekla Karol ze vy dva spolu chodíte. Eydlin ona Dracovi ublížila a nechtěla jsem aby mu zničila i narozky. On jí pořád miluje."
Chtělo se mi brečet. Odstrčila jsem je a vrazila do pokoje kde Karol už byla jen ve spidním prádle a Draco pořád stejně. Když si mě všiml odstrčil jí odemě. Viděl že se zlobím. Chytla jsem jí za vlasy a zvedla z postele. Byla viší ale to mi bylo jedno. „ poznáváš to ?!" Zakřičela jsem na ní a ukázala jí lahvičky. Jen se jí objevil úsměv na tvářy.„ že mě to nenapadlo"
„ jen jsem chtěla aby si james užil a Draco mohl být se mnou. Nevšimla sis jak ho nudíš. Jen ho otravuješ. Tak jsem toho využila."
Vlepila jsem jí facku a odešla. Před dveřmi jsem se zastavila a omluvila se Dracovy že jsem ho vyrušila v zábavě. A vyšla jsem na chodbu kde jsem se všem omluvila a šla si pro věci abych mohla zmizet. Vyšla jsem z pokoje abych se ještě rozloučila s Malu.
„ Malu promiň bylo to tu fajn ale asi tu jsem už na obtíž tak radši jdu tak ahoj" sklonila jsem hlavu a vytáhla hůlku.„ Eydlin" Draco vyšel z pokoje. Otočila jsem se k němu. Byl naštvaný„ Eydlin nemusela si jí tak uhodit vždyť se nic nestalo"
„ nestalo? Stalo se. Už se ti stalo to že nějaký kluk tě začne jen tak líbat a totálně tě oblibě že se nemůžeš bránit a pak zjistíš že za to může ta jedna a ta samá osoba ?"
„ ona za nic nemůže. Myslím že by si měla jít. Jsi nudná tak jak říkala Karol. Nechápu jak jsem jí mohl strávit s tebou. Měla si být v nebelvíru k nám se nehodíš.!" Chtělo se mi brečet. „ diky za vše a promiň že jsem ti zníčila narozky."
Vyčarovala jsem portál a zmizela jsem.
Byla jsem doma. Konečně. Se všemi jsem se přivítala a snažila se  zaplašit slzi.„ a co jaký to bylo?"
„ mami hrozný" objala jsem sí a skoro vše jí řekla. Něco jsem si musela nechat pro sebe.

MocnáKde žijí příběhy. Začni objevovat