Naše párty se měla konat v pátek ale byl teprve čtvrtek a nevěděla jsem co dělat. Byla jsem na cestě na zahradu abych se trochu nadýchala čerstvého vzduchu. Nechtělo se mi domů a už vůbec né někam do města. Líbilo se mi tady a nikde jinde. Před sedmi měsíci se mi o tomhle místě mohlo jen zdát. Nemusela jsem mít takové super kamarády a další super věci. Byla jsem vděčná za to že tu jsem. Všechno uběhlo tak rychle. Za měsíc a půl měl být konec roku. Z mých myšlenek mě vytrhl vítr který mi rozcuchal vlasy. Draco. Sedl si vedle mě.„ nechceš něco podniknout?" Zeptal se. To je asi poprvé co chce semnou něco dělat jenom ve dvou.„ jasný proč ne" řekla jsem. Draco se zvedl a podal mi ruku abych se mohla zvednout.„ Napadlo mě že bychom si mohly konečně popivídat"
„ no to by bylo fajn"
„ Hele jak si se vůbec dozvěděla o téhle škole nebo jak si se sem dostala."
„ já myslela že jsem vám to už říkala?"
„ no tak mě asi ne"
„ chodila jsem normálně do školy s mudli. Bylo to příšerný každý den jsem nenáviděla víc a víc. Pak jednou jsem šla domů. U mě v pokoji na okně se objevila zničeno nic hůlka a dopis. No a teď jsem tady."
„já myslel že mi řekneš víc. Kdy máš vlastně narozeniny"
„ na začátku září"
„ Hele a máš nebo měla si kluka?"
„ Ne a jestli se počítá školka tak asi jen dva a to jednoho ve školce a ve druhé třídě. Takže ne neměla."rozesmál se a já sním.
„ tak a teď něco o tobě" řekla jsem a ukázala na něj„ fajn a nechceš si sednout?" Ukázal na dřevěnou lavičku u okna. Sedli jsme si. Pak jsem se na něj zaksichtila a on pochopil že by měl taky něco říct„ no tak já jsme začal chodit už od jedenácti jak je zvykem"
„ Jak vlastně vznikla ta vaše parta?"
„ s Malu jsme se kamarádily už od začátku. Svěřila se mi že umí ovládat oheň a já krátce na to začal ovládat vítr. Pak se k nám přidal i Maxn. Na školu přišel později a pak James a ty."
„ tak tady jste" řekl Ron který šel chodbou k nám. Naše povídání asi skončilo. „ co potřebuješ?" Zeptala jsem se ho když jsem se na něj otočila. „ já jen jestli nechceš někam zajít. Ani jsme nestihla odpovědět jelikož Draco odpověděl za mě.„ jestli sis nevšiml Eydlin je teď semnou tak dej si odchod."chytla jsem Draca za paži abych mu naznačila ať je v klidu. Před ním byl nesvůj. Draco se na mě podíval a uklidnil se.„ hele promiň ale jsem s Dracem."
Tím jsem s ním utla konverzaci a on odešel. Byl zklamaný ale bylo mi to jedno. Já chtěla být jen s Dracem.„ já už se tak těším na tu party." Řekla jsem když zmizel aby nás neslyšel.„ no já taky akorát..."
„ co akorát?" Propíchání jsem ho pohledem protože jsem se bála co řekne.„ akorát že jsem pozval pár lidí navíc takže tam nebudeme jen mi." Řekl a provinile sklopit hlavu.„ to nevadí podle toho kdo tam bude"
Povídali jsme si potom asi půl hoďky a pak jsem se rozloučila a šla domů.Pátek
Dneska měla být ta party. Oblékla jsem si uplé fialové šaty nad kolena.Byli sexy. Tak jako vždy si myslím že mi to slušelo. Samozřejmě ve škole jsem je neměla. Hodila jsem si na to rifle a uniformu takže to vypadalo jako fialové tílko. Díky bohu nám odpadli poslední dvě hodiny ohledně porady učitelů tak mohla party začít dřív. Rychle jsem běžela na záchodky abych se díky kouzlu které jsem se naučila od Malu upravila a oblečení co jsem nepotřebovala přemístila domů.S Malu která na tom byla už líp jsme se sešli u portálu tak jako obvykle. Opravdu jí to taky slušelo. Měla černé lesklé rifle a k tomu takové volné bíle tričko a melounem vzadu.„ jé ahoj Malu tobě to tak sluší. Nevíš jestli tohle není moc nemám se radši převléct?"objala jsem jí. A srovnává si šaty„ Ne je to perfektní. Já se těším doufám že to bude pořádná pařba. Kde se ožerem a budem tančit na stole. Musíme si to užít a ty holčičko se konečně s někým vyspíš jelikož tam má být hodně hezkých kluků tak si někoho vyber." Řekla na přivítanou Malu. Tohle byla Malu jakou jsem znala.
U Draca bylo asi dvacet lidí a nechyběli tam ani Tess, Jane a Kaisee. „doufám že nevadí že jsem je pozvala" mrkla na mě Malu a já k nim přiběhla je obejmout.„ Eydlin to je tak super. Děkujeme že tu můžeme být."
„ mě neděkujte tak se bavte"
Řekla jsem a zamířila do kuchině kde se Draco s Jamese pošťuchovali o to kdo sbalí víc holek. Musela jsem se nad tím zasmát.„ je čau Eydlin" pozdravil mě James s otevřenou pusou. Draco po těchle slovech taky podíval a užasem se na mě koukal.„ no tobě to sekne" řekl James když se vzpamatoval. Myslím že ty šaty asi byly moc. Pozdravila jsem se i s Dracem a odešla na zahradu abych si je upravila. Ještě že jsem se naučila i kouzla upravovací. Pomyslela jsem na úpravu a začala čarovat. Délka byla v pohodě ale místo uplích šatů jsem dodala na místo uplé sukně volánky. Bylo to decentní a né tak výrazné. Bylo to elegantní. Vrátila jsem se dovnitř a do kuchině kde ještě byli oba kluci ale tentokrát tam byl ještě někdo. Jmenoval se Rajen myslím.„ čau kočko" pozdravil mě. Byla jsem ráda že jsem ty šaty upravila. Draco ho zabíjel pohledem ale onen klučina s tmavě hnědými vlasy na to nedbal.„ musím uznat že ti to takhle sluší víc" poznamenal Draco. Já jsem se tam radši nezdržovala a šla hledat Malu nebo někoho koho znám. Narazila jsem na Maxna který se snažil vyhnout Tess.„ Ježíš promiň"
„ to nic není. Co se děje?"
„ no jen tam ta typka na mě pořád civí a mě to sere tak se snažím zmizet.„ tak si s ní zatancuj. Určitě se jí líbíš a uděláš ji tím radost." Mrkla jsem na něho a dál šla tančícímo lidmi ke schodům kde bych lépe viděla. Hudba křičela nahlas a všichni tančili. Já bych taky tančila kdybych se tolik nestyděla. Sedla jsem si na schody a poslouchal super muziku. „Ježiš co tu děláš pojď tancovat honem" řekla Malu která se objevila vedle mě„ mě se nechce"
„ ale chce na vypito" Podala mi kelímek červené tekutiny. Hned když jsem se jí napila jsem poznala co to je. Byl to punč s alkoholem který jsem si oblíbila. Akorát tentokrát v něm bylo trochu víc alkoholu. Cítila jsem jak mi i takhle malí přísun alkoholu rozproudil tělo. Zvedla jsem se a s Malu šla tancovat. Bylo to fajn. Skákali jsme a křičely. Dokonce se k nám přidali i ostatní z party. Pak začala hrát pomalejší hudba a lidi se rozdělili na páry. Jamese se uchitila Jane která se mu omotala kolem krku a Malu požádal Maxn. Draca si odchytal nějaká holka a tak mi nic nezbylo než dojít si zpět na schody a všechny pozorovat. Všichni byli popárovaní. Jen já seděla na schodech. Zahlédla jsem i Rona tančící s Keisee. Tess jsem neviděla. Našla jsem i Rajena jo a ten tančil s Tess. Holky si to určitě nesmírně užívaly. Já byla ráda že oni jsou rády a štástní.„ Eydlin tady si" Draco zřejmě utekl od své partnerky.„ proč nejsi s námi?"
„ ale proč bych tancovala sama ze sebou?" Začala jsem se smát„ a nechceš teď si zatanacovat"
„ a s kým??" Draco mi podal ruku a já jí přijala. Zavedl mě do prostředka za ostatními a dal mi ruce kolem pasu a já kolem jeho krku. Bylo úžasné s ním tancovat. Dala jsem si hlavu na jeho hruď. Svět jako by se zastavil. A nezastavil se jenom svět ale i písnička. Odtáhla jsem se a usmála se. Začala rychlá písnička a já zmizela. Radši. Sedla jsem si do kuchyně a nalila si punč ale naředila jsem si ho vodou. A pak jsem se vrátila. Trsali jsme s Malu a s Maxnem a ostatními. Bylo už půl desáté. Bylo nás už jen jedenáct. Ve složení naše parta, Dracova sestra, holky a dva kluci jménem Dylan a Rajen.
„ hele nechcete si zahrát pravda nebo úkol??" Řekl Maxn a ukázal na plochu v obýváku.„ jo klidně ale můžu se převlíct nebo nám říct kde kdo bude spát?" Malu koukla na Draca.„ Malu ty jak obvykle Dylen ve vrchním patře to stejný Rajen a James. A na stejným patře se mnou a se ségrou budou spát Malu s Eydlin a Maxn sám. A vy jak vím tu nebudete spát." Holky kývli. Malu mě chytla za paži a odtáhla mě do pokoje.„ Eydlin dávej si pozor na ty dva kluky. Jsou trochu jak bych to řekla no to je jedno prostě si dej na ně pozor. Ale teď se prevlečme ať nejsme v tomhle nepohodlným." Zamkli jsme se a převlékli se. Vzala jsem si batůžek a vytáhla z něj svou novou stylovou teplákovku od té doby co jsem Malu tam mě je naučila nasit. Zrovna tuhle teplákovku jsem koupila s holkama když jsme jeli na těch nákupech. Malá měla taky novou. Byla žluto černá myslím že jí to opravdu slušelo tak jako všechno. Já měla Černo a tmavě zelenou. Když jsme se převlékli málo mi nabídla ra mě a já ho přijala.Odemkli se a vyšli jsme do obýváku po schodech jako největší frajerky. Obývák už byli všichni sedli jsme si do kruhu za nimi a začali hrát. Mezitím jsme samozřejmě byli punč, kolu s vodkou a myslím že i někdo pil samotnou vodku.Na začátku jsme si samozřejmě řekli tak jako vždycky že to co se to řekne tak zůstane jenom mezi těmihle s mi. Takže všichni se odvázaly a říkali pravdu a bylo to fakt hustý. Třeba Ryan přiznal že miluje Keisee a tak se začali líbat. Tak jsem zase řekl že pořád miluje Malu a že sní chce zase chodit a spát. To Malu se jen pleskla do čela a zavrtěla hlavou. Bylo to fakt vtipný Samozřejmě že já jsem měla nějaké úkoly a takové ale nebyly tak zajímavé jak ty ostatní.
Myslím že bylo něco kolem druhé hodiny a za tu dobu jsme si zahráli hodně her a taky hodně vypili.Rozhodli jsme se a všichni souhlasili že půjdeme spát. Delenn se asi ze všech nejvíc opil.Takže holky jelikož u Draca nespali tak odešly ale bez Keisee ta s Rajenem vyběhla po schodech a zamkli se do pokoje. Myslím že bude nový pár. Tím sama jak jsem se snažili po čtyřech vylést po schodech jelikož se taky chtěli dostat do svého určené ho pokoje. Malou a já jsme pomáhali drakovi jelikož tam byl obrovský bordel a aspoň trošku jsme mu pomohli.
„ hehe teď se ptám já tebe Eydlin" řekla Malu když kopla do flašky a ta se otočila na mě. "Tak se ptej„ Draco zrovna jako myšák vešel do pokoje kde jsme byli mi. Já si ho nevšimla ale Malu asi jo.„ Miluješ Draca" nejprve mě otázka zaskočila ale pak jsem hned odpověděla„ jo a už jsem to říkala. Ale neřekla si mu to že ne"
Malu se začala smát.„ no prozradila si se sama" koukla na Draca který se usmál a odešel utírat linku. Já jsem se cítila tak trapně.„ hele promiň já jsem už unavená douklízíš to?"
Nečekala na odpověď a odešla. Já dozametala a utřeli stůl jádrem který tam Malu nechala. Za to že odešla jsem na ní byla naštvaná. Když jsem stůl doutírala vzala jsem špinaví hadr a chystala se ho odnést do kuchině. Nechtělo se mi když jsem věděla že Draco ví.
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.