Ani minutu jsem neztrácela. Prošla jsem všechny obrazy u nás doma. Nic za nimi nebylo. Žádná kniha. Jen prach. Přemýšlela jsem kde by ta kniha mohla být. Nic mě nenapadlo. Určitě mě teď někde sestra sleduje a směje se mi že jsem tak blbá že jsem neprokoukla její srandu. Radši jsem se na to vykašlala. Je to blbost.
Celá smutná jsem se rozvalila v obýváku na zem. Jelikož tohle mi obvykle pomáhalo se uklidnit. Koukala jsem se jen tak po pokoji a přemýšlela jsem nad tím jaké by to bylo být studentem bradavic. V tom jsem se zahleděla na jeden obraz. Rodiče mi říkala že ho dostaly prý od nějakého strejdy když se vzaly. Nikdy jsem ho moc nezkoumala. Byly na něm nějací lidičky a velký hrad. Připomínaly bradavice. Hele jeden člověk tam vypadá jako harry potter slavný harry potter. A Hermiona a draco. Počkat to byly oni. Jak by někdo ukril knihu kouzel před dcerou která si přeje umět kouzlit ale neumí ani jedno kouzlo. No za kouzelný obraz. Zvedla jsem se na nohy a došla k obrazu. Z blýzka byl hezčí než z dálky. Je divný že jsem si ho dřív nevšimla.dala jsem ho na stránu a bylo jasné že za ním nic nebylo. Musela jsem najít něco nějaký nápis, pergament prosťe cokoli. . Muselo být nějaké zaklínadlo. Jelikož jsem blázen do kouzel . Z filmů jsem okoukala že může být třeba za obrazem v obálce nebo v obrazu samotném a nebo na rámu. Sice na rámu nic nebylo ale za rámem byl papírek.
Averto mozuro
Když jsem to vyslovila nahlas nic se nestalo. Rychle jsem si běžela pro hůlku a zkoušela jsem to říct s ní
„averto mozuro" povedlo se oběvili se dvířka a za nimi kniha s modrou stuhou. Byla velmi stará ale přesto překrásná. Když jsem jí otevřela byly tam fotky harryho, hermiony, Roma a draca a to s mámou a tátou. Byly všichni jako z filmu akorát tohle byla realita. Prosím ať je to pravda. Četla jsem si dál byl to asi deník nebo tak něco. Byly tam kouzla a jak je používat.
„Eydlin"ale né táta.„ co to čteš ?"řekl táta podezřívavě „ nic to je jedno"
„Eydlin kde si to našla"
„Promiň tati ale .."
„ Co, Eydlin ptám se kde si to našla"
„Za tím obrazem byl tam papírek se zaklínadlem tak jsem to vyslovila a byla tam proč mi to tajíte co to je?"
„Tohle si se neměla nikdy dozvědět ale dobře řeknu ti to ale neříkej to nikomu ani sestře"
Táta zpravil obraz a začal vyprávět.
„Jak už víš podle filmu tak do bradavic nastupuješ od svých dvanácti let i já jsem nastoupil s tvojí maminku. Také tam jsme se poznaly. Ten film je zkreslený vymyslel si to někdo kdo tam byl. Proto tam taky jsou takové hroty. Však doopravdy to bylo o trošku jinak. Je to tam úžasné určitě se ti tam bude líbit"
„líbit?" Odpověděla jsem s otevřenou pusou. „Ano líbit jestli souhlasíš napíšu synovi brumbála jestli tě vezme takhle pozdě ale jestli ti poslal hůlku tak s tebou počítá"
„Tati děkuji"nemůžu uvětřit že jedu do bradavic. Snad tam zapadnu. A v jaké budu koleji budu tam někoho znát půjde mi to ? Musel jsem si zatančit svůj oslavný taneček už žádné nudné stejně vypadající dny. Jupii
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.