Když jsem se odvážila vejít do kuchyně Draco tam nebyl. Uf. Rychle jsem došla k umyvadlu a opchláchla hadr a co nejrychleji zmizela. Ale Draco stál ve dveřích. Narazila jsem do něj. On se jen usmál.„ je promiň"couvla jsem dozadu ale on se zad přiblížil. Nevěděla jsem co po mě chce. „ diky za pomoct" řekl a pak mě pustil.„ není zač" usmála jsem se a byla na odchodu. Ale on se rozhodl opačně.Chytl mě za zápěstí. Přitáhl si mě blíž a naše rty se opět setkali. Jak on mi chyběl. Bylo strašný horko. Chytl mě za zadek a vysadil mě na linku a nepřestával líbat. Pak se odtáhl.„ Eydlin miluju tě. A chci tě.promiň že jsem se choval jak pitomec a ...."nenechala jsem ho to doříct a začala ho znovu líbat. Draco mě znovu zvedl a já se kolem něj omotala nohama. Držel mě za prdel a nesl z kuchyně. Já ho nepřestávala líbat. Hned jsem poznala kam jdeme . K němu do pokoje. Opět jsem ucítila jeho úžasnou vůni pokoje. Položil mě na postel a sundal si triko. Byl tak sexy. Cítila jsem ještě větší horko. Pak mi sundal podprsenku, Triko a kalhoty. Začal mě líbat po krku a pak níž a níž ...... a níž. Bylo to příjemné přesně věděl co udělá holiče dobře. Jeho vlasy mě lechtali na stehneh. Bylo to jako z pohádky. Pak se vrátil opět nahoru. Znovu mě začal líbat. Snad si to dokážete představit co se dělo dál. Vyspali jsme se spolu. Bylo to to nejhezčí co jsem kdy zažila. Ze začátku mě to bolelo ale pak to bylo příjemné. Nejen mi jsme si užívali noc.
Ráno mě probudili polibky od Draca na krku a jeho ruka v mých kalhotkách„dobré ráno"řekl Draco když jsem to nevydržela a zavzdychala. usmála jsem se vlepila mu polibek. Nechtěla jsem se na to zeptat ale nemohla jsem to vydržet. Až moc mě to zajímalo a chtěla jsem mít jasno.„ a teď spolu chodíme?" řekla jsem nejistě.„ jestli chceš tak jo" řekl a já mu zkočila kolem krku. Nejenže jsem už nebyla panna ale měla jsem i kluka. „ jaká byla noc" zeptal se Draco škádlivě.„ úžasná"
Lehla jsem si Dracovi na hruď a hladila mu jeho břišáky. Pak jsem se zvedla a chystala se jít obléct.„ zlato kam kdeš" o můj bože. Divím se že jsem se neroztekla.„ no oblíct se"
„ ne jěště nechoď"
„ fajn" přitulila jsem se opět k němu a on si začal hrát s mými vlasy.„ miluju tě Eydlin nezapomeň na to."
„ a ty nezapomeň na to že tebe taky miluju"nikdy dřív jsem lásku nevijadřovala. Bála jsem se. I když se mi někdo líbil nemohla jsem ho milovat. Kdysi mi jeden kluk kterého jsem opravdu milovala udělal v srdci díru kterou mi zaplnil až Draco. Opravdu jsem ho milovala.
Na chodbě začali jít slyšet kroky a šepot. Zavrtala se pod peřinu aby kdyby náhodou někdo přišel tak ať mě nevidí. Draco to taky zaregistroval. Podal mi spodní prádlo a sobě taky.„ nevíš co se tam děje?"
„ nevím asi se ostatní vzbudili nevšímej si toho" řekl Draco a znovu si mě přitiskl k sobě.
„ no ty vole. Pardón nenechte se rušit já jen že je snídaně a už radši jdu nebo vám to tu pobliju."Malu tak jak rychle přilítla taky rychle pdlítla. Rychle za sebou zabouchla dveře a mi dostaly záchvat smíchu. Pak mi Draco podal oblečení a hřeben. Když jsme se oblékly a upravili tak jsme vyšli z pokoje, po schodech dólú až ke stolu kde už byli všichni a s Tess?„ co tu děláš? Vždyť si včera odešla" ona se jen zatvářila koukla na Maxna který jen znervózněl. Malu ,Tess zabíjela pohledem. Asi žárlila. Zajímá mě co se stalo.
Po snídani jsem zjistila že si zapoměla bundu a nějak se dostala Maxnovi do pokoje a že se líbali. Pak Tess odešla pak i Dylan a Rajen s Tess. Ani nevím proč ale to ráno mi tam vadili. „ konečně ta coura odešla." Řekla Malu když všichni odešli a Maxn nebyl na doslech. „ no nic teď mi někdo konečně řekněte co si sakra dělala u Draca?" Já se zaculila chytla jí za zápěstí a odtáhla jí do kuchyně. Poslední dobou se v této kuchini stalo spoustu věcí.„ tak povídej"
„ ale začali jsme spolu chodit a už nejsem panna a to ke asi všechno"
„ no tak to chce oslavit"
„ Malu nic ve zlém ale asi ne příští týden máme zkoušky a pak konec roku. Já myslím že jsme si toho užili až až"
„ ajo vlastně já úplně zapoměla, hele já se všem olouvám ale letící domů za týden máme zkoušky a já nic neumím" když to řekla všichni začali panikařit.
Osobně si myslím že teď budeme všichni pilně studovat. Bylo mi líto že vlastně bude konec roku. Bude se mi stýskat po všech ale máme před sebou týden který si ještě určitě užijem.
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.