12

32 3 0
                                    

Ráno jsem se probudila docela brzo. Musela jsem si vzpomenout co se včera stalo.nemůžu uvěřit že jsem počmárala zeď. Snad se to malu bude líbit a vezmou mě do party. Oni nebyly zlí ale jiní umělci.zjistila jsem že jak  podpálily tu třídu tak to udělaly když zkoušely udělat skateboard a uvnitř toho oheň. Akorát jim to mevyšlo. Bylo teprve půl osmý. Šla jsem do koupelny se osprchovat a trochu se dát do kupy. Měla jsem štěstí ostatní totiž spaly takže jsem měla koupelnu celou pro sebe. Sundala jsem si pyžamo které jsem si naštěstí dokázala ještě včera nasadit. Vzala si sprchu a zapla ji. Bylo příjemné cítit tekoucí vodu na mém těle. Po sprše jsem si oblékla uniformu a vlasy si vyčesala do drdolu. Snad je to v pohodě. Udělala jsem si make-up a šla do kuchyně kde už byla Mamka a táta se ségrou. Byla jsem ráda že o včerejšku nic neví.„ dobré ránko" pozdravila jsem s úsměvem na tvářy jako obvykle jsme usedli za stůl a šli snídat. Měla jsem kašy a k tomu vodu. Po snídani jsem se jako obvykle zbalyla a byla jsem v bradavicích. Myslí že tenhle typ cestování byl o mnoho lepší než před tím. „ ahoj jak si se měla" james.
        „ výborně kde jsou všichni?"
        „ u našeho díla"
Byla to pravda všichni stály kolem zdi kterou jsme včera počmáraly. Na světle byla ještě hezčí.
Malu tam stála a vše fotila. Vedle ní pak draco a maxn. Po včerejšku ani nevím jestli se mi do tý party chce už dva členové mě nenávidí a s jedním se tolik nebavím.
„ Eydlin rozhodli jsme se že jste oficiálně členy party. A chci všem ohlásit že mám zítra narozky tak se koná párty u mě a jste všichni zvaní"
Byla jsem ráda že jsem teď k někomu patřila ale nebylo to ono když vím že dva mě nemají rádi.
Už od rána se mi točila hlava a bylo mi divně. Nevím jestli to bylo tím nedostatkem spánku ale rozhodně to nebylo příjemné. Měly jsme zrovna hodinu kouzel. „ gulomundro!" Jak tato slova řekl prosfesor  tak se objevil had kterého hned profesor zahnal. Je to prý kouzlo na přivolání pomocných zvířat které jsou ukryté u nás v nitru. Bylo vtipné pozorovat ostatní a jejich zvířata. Malu měla draka měl zbarvení jako meloun bylo to vtipné, Draco měl jěštěrku vypadala jak mlok ale byla obrovská a plyvala oheň. Tohle bylo fakt divný. Pak šla na řadu Layla která měla vosy. James byl asi nejlepší vyčaroval totiž obří motýli s žihadlem na konci. No a pak jsem šla na řadu já. „ gulomundro" mávla jsem hůlkou.
Za mnou stál černej pegas s rohem. Kolem mě se objevili krásní barevní motýly a po zemi se plazili asi deset hadú s bílo, barevno černou barvou. Bylo to úchvatné. Všechny zvířata se mi uklonila a zmizela.„ Eydlin jak si to udělala" přiskočil za mnou profesor kterého jsem neznala jménem.„ já netuším ale bylo to hustý" celá třída ještě seděla s otevřenou pusou a hleděla na mě. „Eydlin máš jedničku s hvězdičku "poděkovala jsem a odešla na místo. Malu se mě hned vyptávala jak to dělám a tak. Tak jsem se to nějak snažila vše říct ale moc to nešlo já sama nevím co to bylo.
Jako další jsme měly létání na koštěti.
Všichni už si šli létat po okolí jen já jsem se to teprve učila. Naučila jsem se to rychle bylo to lehké. Malu na mě čekala byla jsem opravdu ráda. Letěla jsme za ostatními . Bylo to super jen tak lítat. „ peleriamus" zakřičel maxn když na mě zamířil hůlkou. Odstřelil mi koště až bůh ví kam a já letěla dolů. A dolů.„ Eydlin " tohle byl můj konec. „ mám tě Eydlin " Malu mě chytla těsně nad zemí byla jsem opravdu ráda. „ malu děkuji ti"
„ musíš příště dávat větší pozor"
„ ale já dávala pozor ale když tě někdo schválně sestřelí tak nějaká ta pozornost je na hovno"
„ a kdo ti to udělala"
„ kdo asi ten stejný člověk co mi udělal to s tím kotníkem"
„Maxn?"
„ jo"
„ ať si mě nepřeje já mu dám"
„ můžu ti pomoc"
„ jak chceš"
Po hodině jsme uklidily košťata a šíření do třídy. Když jsem došla do třídy malu tam křičela na Maxna který se tam jen tak tak držel aby po ní nevyskočil. Draco a ostatní tam stály a byly připraveni kdykoli zasáhnout. „ jak si mohl Maxne sice tu je nová a zřejmě tě docela sere nevím proč třeba že o tebe nemá zájem ale ona za to nemůže nech ji bejt!"
„ já o ní zájem nemám nechápu co tě to napadlo sere mě to že si sem nakráčí vetře se sem a celý to tu kazí. Je to neuvěřitelná kráva"
„ není a i kdyby byla ty ji nech bejt"
„ a kdo ji ochrání?!"
„ ona je dost silná na to aby tě zmlátila všichni to tu víme tak se od ní drž dál ať se ti nestane trapas"
Už už chtěl něco dodat ale pozdě všiml si mě.„ ale ale" radši jsem se otočila a šla na místo. „Maxne přestaň"malu ho okřikla ani nemusela. Bylo mi to jedno. Zazvonilo a začala další hodina. Poslední.„ Eydlin " špitl na mě maxn. Poslal mi nějaký papírek.
Ty a já po vyučování na chodbě uvidíme kdo je silnější.
Výzva fajn má ju mít.

MocnáKde žijí příběhy. Začni objevovat