Jeho pokoj byl ůžasný a nádherný. Měl vše laděné do černo šedo zelené. Vypadalo to perfektně a ta jeho postel. Byla obrovská. Podal nám všem punče a my jsme si posedali do kruhu na postel. Draco si sedl vedle karol a vypil si svůj punč tak jako všichni. I já jsem si ho vypila. Byl výborný. Od té doby kdy jsem u Malu poprvé ochutnala tenhle ledový punč s alkoholem tak jsem si ho opravdu oblíbila.
„ tak co si zahrajem?" Zeptala se Karol přičemž mě sjela pohledem a pak svou pozornost obrátila Dracovy aby dostala svou odpověď.
„já nevím. Co chcete hrát?"řekl Draco otráveně.
„ ale no tak máš narozeniny tak si něco vyber" naléhala Malu na Draca. Draco protočil jen oči a začal přemýšlet.
„ Jamesi nebo Maxne nenapadává vás něco?"
„ co třeba. Máš tu nějakou malou nebo nějakou velkou skříň kde nic není?" James se rozhlídl po pokoji.„ jo tady ta ale nevím k čemu ti bude" Draco byl otrávený. Vůbec si své narozky neužíval.
„ a co takhle hru nasaj"navrhla jsem. Draco se na mě podíval a konečně mi věnovaly všichni pozornost.„ no to už zní líp"Draco se na mě podíval a já se chystala začít vysvětlovat o čem ta hra je.„ to bude voprus nezahrajem si radši pravda nebo úkol" zkočila mi do řeči Karol. Všichni ji probodli pohledem a já mohla začít vysvětlovat.
„ jde o to že se vezme papírek a ten papírek musíte nasát a předat ho bez rukou jen díky té puse dalšímu člověku. A takhle se postupuje do kola. Musíme ale sedět kluk holka. Jelikož když papírek spadne tak ti dva se musí políbit. Když ho nebo ju tak musíte splnit trest. A ten už je jen na vás" Koukla jsem na Draca a pokračovala.„ jelikož máš Draco narozky budeš ty tresty dávat ty"
„To se mi líbí" mrkl na mě a donesl nějaký papírek. A mohli jsme začít konečně.
Draco si papírek dal na pusu a předal ho Malu. Ta ho neudržela a spadl jí těsně než předala papírek Maxnovy. Políbili se a papírek pokračoval ke mně. Už už jsem ho předávala Jamesovi ale ten schválně do toho foukl. Takže mi spadl. Nevadilo mi ho políbit o nic nešlo. Přiblížil se ke mně a pak přitiskl své rty k těm mým. Začal mě líbat. Draco líbal o mnohem líp. Odtáhli jsem se od něj a papírek pokračoval do kola.
Karol udělala to stejným tak se začala líbat s karol. On se od ní odtáhl ovšem ona to tak nechtěla. Až ji odstrčil a sjel pohledem. Pak byla Malu a Maxn. Maxnovy to spadlo a tak se ke mně přiblížil a začali jsme se líbat. Líbal líp jak James ale na Draca asi nikdo neměl. Odtáhl se a papírek pokračoval.
Já se ten papírek snažila co nejvíc přidržet na puse . Bohužel James ho opět sfoukl. Přitáhl si mě blíž a začal mě líbat. Už mi to nebylo příjemné. Koutkem oka jsem si všimla že nejsem jediná komu to vadí. Draco na nás koukal a tvářil se opravdu divně. Odtáhli jsem se od něj ale on si mě přitáhl. Odstrčila jsem ho.„ napadlo mě že bychom mohli změnit místa. Jelikož Draco je oslavenec tak rozhodne on jestli změní holky místo nebo kluci."
„navrhuji že holky"
Karol se ani nepohla. Malu se ale se mnou vyměnila. Konečně jsem byla vedle něj. Tentokrát začal James, pak karol pak Draco. Jemu papírek spadl asi poprvý. Byla jsem ráda že mu spadl. Přiblížil se ke mě a konečně se naše rty opět spojily. Chybělo mi to. Draco si mě přitáhl blíž. Ale pak Karol udělala takový to zakašlání a Draco se odtáhl. Zvedla jsem papírek a pokračovala.
Asi po deseti minutách kdy papírek spadl jen Dracovy a karol se rozhodla že se znovu vyměníme.„ navrhuji výměnu" zaskřehotala černovláska.
„ fajn tak tentokrát kluci." Řekl Draco znuděným tónem. Poznala jsem že ho to nebaví. Draco si sedl mezi mě a malu. Místo Draca si sedl James. A Maxn si chudák sedl mezi Karol a Malu.
„ mě už to moc nebaví co kdybychom dali poslední kolo a šli dělat něco jinýho." Draco byl asi rád že jsem to řekla. Všichni přikývly a šlo se hrát. Naposledy snad Dracovy papírek spadne.začínal Draco pak Malu a Maxn. Maxnovy papírek spadl těsně před Karol. Karol se k němu přiblížila a začala ho líbat. Maxn se odtáhl ale Karol se k němu znovu nahla. Chtěla naštvat Malu nebo to dělala aby začal Draco žárlit ? Vjela mu rukama pod tričko. Sedla si k němu na klín. To už Malu nedala. Zvedla se strčili ji z jeho klína. Chytla jí za vlasy a vlepila jí facku. Pak se obrátila na nás mávla na pozdrav a odešla aby se uklidnila. Takhle jsem malu nikdy neviděla. Asi měla Maxna opravdu ráda. Mekka jsem na Maxna a kývla směrem kterým se dívka s hnědými vlasy vydala. „Běž za ní" řekla jsem Maxnovy který se zvedl a běžel za ní. Karol se zvedla a sedla si na své místo. Dobře jí tak. „ kráva" řekla s nepříjemným hlasem. Všichni jsme tam jen mlčky seděli. „ tak to dohrajeme ne" řekla Karol . Vzala papírek a předala ho Jamesovi. Ten ho opět upustil. Přilepil se na mě a začal mě líbat. Jeho rty byly studené. Odtáhla jsem se od něho ale on si mě znovu přitáh. Naštěstí Draco zakašlal a jelo se dál. Neříkala jsem že to bude poslední. Nespadl mi a Dracovi taky ne. Ale Karol si od Draca papírek nevzala a schválně jej nechala spadnout. Skočila mu na klín a začala ho líbat. Ruce jí zakryl Dracovy pod tričko. Nebránil se . S Jamesem jsme se zvedli a odešli. Už jsem jen slišela jak Karol říká že jí chyběl. Na chodbě mě James chytl za ruku.„ všichni si tu užívají tak teď je řada na nás." Chytl mě za pas přitiskl ke zdi a začal líbat bylo to tak rychlé že jsem se nemohla bránit držel mě pevně nemohla jsem se dostat z jeho sevření. Jeho ruka sjela níž. Nelíbilo se mi to a křičet o pomoc jsem nemohla. Nikdo by mi stejně nepomohl a udělala bych jen ostudu. Začal mě líbat na krku.
Jeho ruka se přesunula zpět na můj pas.Nešla mi ani kouzla . Nemohla jsem ho popálit. Jen jsem tam stála celá bezmocná. Mám pocit že tohle se mi stávalo často. Maxn byl zlej než jsem ho poznala ale James byl zrůda. Najednou z pokoje vyšla Karol a ta jen se škodolibý úsměvem kráčel po schodech dólů. Draco za ní višel a když spatřil mě a Jamese tak strnul. Dívala jsem se na něj a prosila o pomoc. V jeho obličeji byla obrovská nenávist a zlost. Odhodil Jamese svou schopností a já konečně dopadla na zem. Jen jsem tam ležela. Draco vzal Jamese a odnesl ho dólů do pokoje.„ zase si se vožral kámo"
Snažila jsem se zvednout měla jsem na rukách otisky po tom jak mě držel. Nebylo to příjemné. Oklepala jsem se a vydala se ke schodům. Zamotala se mi hlava a já padala. „ Eydlin". Draco mě chytil.„ omluv Jamese on by ti neublížil jen se mu líbíš a trochu se vožral" nic jsem neopověděla měla jsem co dělat abych měla otevřené oči. „jestli ti to nevadí tak budeš u mě. On by ti teď už nic neudělal ale obmotal tě jednou kytkou která tě udělá bezmocnou"V pokoji mě položil na jeho postel a přikryl. Eydlin hned se vrátím jdu jen za Malu pro protilék. Snažím se neusnout." A pak odešel. Nechal mě tam jak mohl. Všimla jsem si obrazů na stropě. Byly úžasné. Pak někdo vešel. Karol. „ ahoj tak co užila sis s Jamesem. Jen tak mezi námi já tě zničím. Draco je můj pamatuj si to. Zničím tebe a pak i ostatní a bradavice. Budu nejmocnější." Vo to mele?„ co to meleš za blbosti" bavilo mě jí provokovat. Asi mě chtěla postrašit ale nevyšlo jí to.
Přišel Draco a dal mi něco vypít. Karol vyhodil a já usla.
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.