7

30 3 0
                                    

Zaklepala jsem na dveře od ředitelny. Na vyzvání jsem vešla dovnitř. Ředitelná byla naprosto úchvatná. Za pracovním stolem seděl asi tak 59 letý muž který mě velmi rád viděl. Hned jsem poznala že je to můj strýček kryštof.
„ no konečně Eydlin jak mě si chyběla. už se taky tolik těšíš na večer myslí že budeš v nebelvíru a nebo ve zmijozelu no uvidíme. A jaká byla cesta a co hůlka máš jí sebou?"
„ samozřejmě že ano je úžasná a neboj se strejdo všechno je perfektní ."
„ To jsem rád že se ti to tu líbí čekali jsme na tebe už dlouho máš v sobě obrovský potenciál budeš velmi mocná. A teď už běž do hlavní místnosti ať ti tajemný klobouk může vybrat kolej trefíš snad že ano"
„Jasně strejdo a co když mě vybere někam kam nechci?" Opravdu jsem nechtěla být tam kde budu jako ve vězení přála jsem si být tam kde mi bude nejlíp ale to jsem sama nevěděla musela jsem spolíhat na kouzelný klobouk. „ neboj Eydlin kloubouk tě vybere do zprávné věř mu. A teď už běž ať si to tu ještě prohlédni a pak přijď" s ůsměvem jsem mu odpověděla a už jsem cupitala pryč. Doufala jsem že tam bude malu ale nebyla tam. Asi už šla na tu párty. Já jsem se teď vydala na samoprohlídku. Loudila jsem se po chodbách a obdivovala je. Když v to se předemnou objevil draco. Šla jsem normálně a snažila se aby si mě nevšiml. Bohužel za mnou zamířil. Když došel ke mně vzhlídla jsem k němu byl tak blízko mě a přitom tak daleko. Nevěděla jsem co to se mnou dělá. „ ahoj Eydlin, prý tě budou dnes zařazovat do kolejí budu tam taky už jsem zvědavý" s úsměvem od ucha k  uchu.„ jo děkuji" pak se otočil a pokračoval v chúzi. Já však si přála aby zůstal. Nevím proč má na mě takový vliv. Ten by byl dobrý kámoš s maxnem. Pokračovala jsem dál až jsem došla k obrovským vratům od hlavního sálu. Když jsem je otevřela už tam byli skoro všichni. Postavila jsem se vedle  tribuny a mlčky sledovala ceremoniál který právě začal.

MocnáKde žijí příběhy. Začni objevovat