22

21 1 0
                                    

Prohledali jsem už školu od vrchu až dólů. Už my chybělo jen jedno místo a to u fanfrpálového hřiště. Malu mi řekla že tam prý někde pod je místnost kde on bývá. Ale nikdo neví kde to přesně je. Tak jsem e rozhodlá řídit srdcem. Pytomost ale někde jsem četla že to fakt funguje. Vešla jsem pod hřiště a céle jsem obešla. Pak jsem šla ještě níž a si někde v půlce jsem uslyšela kroky. Byly tam dveře. Otevřela jsem je a zpatřila Draca. Seděl v rohu schoulený do klubíčka. Zavřela jsem dveře které zaskřípali a Draco si mě všimnul. „Co tu chceš Johnsová"
„ Draco si v pohodě?"Draco si otřes slzy a zvedl se. Držel se dál.
„ vypadni" zakřičel ale nebylo to upřímné myslím že asi i chtěl abych tu zůstala. Přiblížila jsem se k němu a on ustoupil.
Objala jsem ho. Už neměl kam utéct. I když jsem to nečekala obejmutí mi objetoval.„ Draco jestli chceš můžeme mě být znovu..."
„ prosím"Byl zraněný. Takhle jsem ho nikdy neviděla asi jí opravdu miloval. „ chceš si promluvit?"
Draco jen kívl hlavou.„ víš Eydlin promiň já jen že jsem jí věřil protože .."
„ Draco v pohodě"
„ a nemůžeme si tohle nechat jen pro sebe"
„ jo ale řekneš mi všechno naoplátku"
„ úplně všechno?" Podíval se na mě s tím jeho zákeřným úsměvem. I to co udělala a i to že miluje jinou moje srdce neodradilo a stále toho bloňďatého klučinu milovalo.
„ tak skoro všechno ale pojď ostatní mají o tebe starost."
„ ostatní?"
„ jo uvidíš ale musíš jim dát trochu času" mrkla jsem na něj a chytla ho za zápěstí a vytáhla ho ven a pak rovnou do školy kde už začala další hodina.

„ jdete pozdě" zaskřehotala učitelka na obranu černé magie, kterou jsem neznala jménem.
Omluvili jsme se a posadily se na svoje místa. Ostatní na nás hleděly a očima se ptaly kde si byl a kde jsem ho našla.
Po hodině ho Malu objala  a on se všem omluvil. Já je nechala a vyplížila se pryč kde jsem potkala Rona.„ je ahoj " pozdravil mě a odešel. Nechápu co to mělo být. Nechala jsem to bejt a namířila si to ke komnatě havraspáru kde na mě čekaly holky. Chyběly mi dlouho velmi dlouho jsem je neviděla.„ holky"
Zakřičela jsem když jsem je uviděla a ony se rozzářily. Od té doby co jsem tady tak se trochu změnilo naše přátelství. Sice jsme už nebyli nejlepší kamarádky ale přece kamarádky.„ Eydlin tak jdem?"zeptala se mě Tess která mě objala. Vyšli jsme a zamířili do portálové místnosti. „ a sakra holky tam nejdem." Zašeptala Jane když spatřila Jamese u pistálů s Maxnem a Malu. Draco tam nebyl.„ souhlasím nikam"
„ holky co vám je?"
„ no Eydlin Tess má crush na Maxna a Jane na Jamese proto tam nechce"řekla keisii a mrkla za roh jestli tam pořád jsou.„ Ježíši" protočila jsem panenkami chytla je za ruku a dotahla k nim. Keisee mi pomohla.„ Eydlin ahoj kam si se vypařila?" Zeptala se Malu když si mě všimla. Holky za mnou šli stydlivě ale tak aby se neztrapnily.„ No nechtěla jsem vás rušit a navíc s holkama jdeme nakupovat a tak jako si užívat když máme volno. Jo a jinak holky to je Malu, James a Maxn. Jo a tohle je Tess. Jane a Keisee"představila jsem je a holky stydlivě zamávali a Malu se jen podivila a zadržovala smích. Ale kluci se předváděli. Pozdravily je a holky zrudly jak rajčata.„ Malu a kde je Draco? Neříkej mi že zas zmizel"zeptala jsem se ale nemusela jsem.„ Tady" Draco mě objal ze zadu a zvedl mě do vzduchu.„ pust mě"řekla jsem zvíšeným hlasem ale ne vážně„ sice už jsme v pohodě ale to mi nedělej a už vůbec né před holkama díky" Draco se rozesmál. A poklonil se jim a došel k Maxnovy a Jamesovi.„ Jinak Eydlin jsem zpátky" mrkl na mě a pak odešli. Šli totiž něco dělat asi půjdou zkoušet nějakou další blbost jako hořící skateboard.
„ tak jdem" holky tam stály s otevřenou pusou. Asi šok. rozesmála jsem se a vydala se k portálu na jakékoliv cestování.

Zamířili jsme do našeho oblíbeného obchúdku a pak do kavárny která byla naše taky oblíbená. Asi to bylo proto že tam měli hodně čokoládovích pokrmů a hlavně výtečnou horkou čokoládu se šlehačkou. Každá jsme si objednali svoje oblíbeném začali si ukazovat co jsme si koupili.„ hele Eydlin co to bylo?"
Zeptala se keisee„ co co bylo?"
„ no to s Dracem a se všemi"
„ keisee ty si zvědavá"
„ nejen ona i já s Jane. Tak šup co mezi váma je?"
„ nic jsme kamarádi. A navíc jsem vám už vyprávěla."
„ nojo ale muselo se něco změnit. Takhle se přece kamarádi nechovají"řekla Jane.
„ fajn. Ale je to složitý tak snad to pochopíte. No měl narozeniny a já tam byla taky jelikož k nim jakože patřím no a pak se tam objevila jedna týpka. Asi Dracova bejvalka. No a prostě on jí miluje asi nebo asi miloval. A ta typka je strašná kráva a tak trochu zhypnotyzovala Jamese protože má nadpřirozené schopnosti a Malu jí řekla že se mnou chodí Draco, tak začala žárlit. No ale to bylo jen proto aby ukradla Dracovi taky schopnosti a zlomila mu srdce. No vlastně ještě mezi tím mě Draco jakože udělal dobře. No prostě se dostal tam kde nikdo jiný a líbali jsme se a pak se něco stalo. S Karol jsme se porvali a Draco se sní asi vyspal no nic méně spolu začali chodit a já se z toho zhroutila. Pak mě vyhodily z party protože se ta typka vrátila do školy a nakecala jim lži o mě ale pak všechno dopadlo dobře. Zjistili pravdu a Draca s typkou vyhodily protože při hlasování zase zhypnotyzovala Jamese a tak. A pak ukradla teda Dracovi schopnost a zmizela. Draco se z toho zhroutil a nechodil na hodiny nic tak jsem ho šla hledat a našla jsem ho tak se usmířil se všemi a jsme zas v poho. A to ke asi všechno. Snad jste to pochopili ale neříkejte to nikomu" holky na mě čuměly jako bych řekla něco světoborného. V tom nám donesli to co jsme si objednali a holky se vzpamatovali.
„jak jako ho zhypnotyzovala. Co dělala?" Zeptal se Jane nejistě.
„ No snad se nerozlibíš ale tak trochu když večer Malu zbyla Karol protože Maxn se s ní líbal tak odešli a asi se pohádali. No a pak se  ta typka vrhla na Draca  Amy jsme odešli protože jsem to nepotřebovala vidět. Tam mě pak přitiskl na zeď a svou schpností kolem mě obmotal nějakou kytku která mě píchla a já byla bezmocná. Pak mě začal líbat a sahal mi na prdel. Bylo to hrozný ale pak mi Draco pomohl. James z toho byl taky hodně blbě jelikož nevěděl co vlastně udělal. Ale dobrý už je to v poho"
„ počkej takže Maxn chodí s Malu?" Zeptala se Tess
„ už ne"
„ ach jo já mám tu horkou čokoládu vlažnou" zastěžovala si Jane a tím naštěstí odešla od tématu.„ dej mi ju. Ukážu ti kouzlo"  vzala jsem ji skleničku a rukama a mou mocí honě jí zahřála a tu svoji taky.„ vau ty máš taky schopnosti?"
„ jo" po těchle slovech jsem jim vše začala vyprávět ale né vše.
Když jsme se vraceli uviděla jsem někoho běžící jo k nám.„ Eydlin!!!" Byl to James.
„ Eydlin rychle se musíte vrátit Karol ke zpět a má Draca."
„ Cože?!"
„ rychle potřebujeme tě a tvůj vítr."
Na nic dalšího jsem se neptala opustila jsem holky a běžela jsem s ním. Co asi chtěla? Rozhodně jí nenechám znovu ublížit Dracovi.

MocnáKde žijí příběhy. Začni objevovat