Celý týden jsem se drtila na zkoušky tak jako ostatní. Ve středu jsem šla k Dracovi se učit samozřejmě nám to učením moc nešlo. Spíš jsme dělali něco jiného než teda přišli jeho rodiče a já se musela tajně vytratit. Rozhodně to byla ale prča.
Konečně byl pátek a zkouška z kouzel. Jelikož v bradavicích se teď začali dělat zkoušky pokud máš vlohy na další ročník pokud to nezvládneš zůstaneš kouzelníkem úroveň kterou si studoval. Byli jsme nervózní. Jako první zavolali nějakého kluka z Nebelvíru. Ano měli jsme je zpojeny s ostatními kolejemi ale jen s naším ročníkem jako ostatní hodiny. Ostatní ročníky byli jiný den. Všichni se už vystřídali já byla poslední. James měl jedničku takže prošel úplně dokonale. Malu s Maxn měli dvojku, takže taky prošli, Draco měl čtyřku díky bohu takže taky prošel ale byl zklamaný jelikož jeho rodiče nebudou moc zpokojeny. Teď jsem byla na řadé já. Když mě zavolali vešla jsem do učebny kde se konala zkouška. Zvládla jsem jí na dvojku. Takže jsem prošla.„ tak co?" Zeptala se Malu když jsem vyšla z místnosti kde byla zkouška
„ dvojka!"V pondělí byl poslední den ve škole. Byl ceremoniál a vyhlašovali nejlepší kolej. Vyhráli jsme. Tak zachránily jsme školu tak jako by to bylo divný. Po ceremoniálu jsme šli po chodbě ke stěně co jsme počmáraly.„ sice budou jen prázdniny ale budete mi chybět" řekla jsem a objala Draca„ mě taky" řekli všichni jedno hlasně„ tak příští rok s pište mi" řekl James se svou fialkou na ruce a měl se na odchodu. „ kde je vlastně Maxn?" Zeptala jsem se a Draco mi ukázal směrem kudy k nám kráčel Maxn s Tess. Drželi se za ruce.když k nám došly Malu jí vraždila pohledem.„ no tak já radši půjdu" řekla a objala Maxna„ tak já ti pak napíšu"řekl Maxn a rozloučil se s ní„ ahoj Eydlin uži si prázdniny" když to dořekla tak co nejrychleji zmizela a Maxn nám konečně věnoval pozornost. Já si rozhodně prázdniny užijí protože je strávíte z půlky s Dracem. Už bylo půl čtvrtý musela jsem už domů. Škoda budou mi ohromě chybět. .„rozhodně to byl fajn a zajímavý rok už se těším na další. moc se omlouvám ale musím domů tak ahoj.„ všechny jsem objala a šla k portálům.„ Eydlin ty si myslíš že tě pustím jen tak s obětím" řekl Draco a políbil mě" já se usmála a udělala portál.„ miluji tě Draco budeš mi chybět ahoj"
Myslím že to byl úžasný rok. Už se těším na další. Už teď mi chybí a nejvíc Malu. Ještě že jsme se domluvili že něco spolu podnikneme. Pamatujte si vždycky jste mocnější než si myslíte. Můžeme dokázat úžasné věci když tomu budeme věřit. Mám vám ráda Malu, Maxne, Draco a Jamesi. Už se těším na další rok.
Konec
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.