Ráno jsem se vzbudila u Draca na hrudi. Hladil mi vlasy. Byl to krásný pocit. Po včerejšku se mi trochu motala hlava, ale pamatovala jsem si všechno. Doufám, že i Draco. Zajímalo by mě co tam včera Malu dělala s Maxnem. „ Ale dobré ráno" Draco odhalil, že jsem se probudila. Rychle se zvedla. A zjistila, že mám na sobě Dracovo tričko. Tak na tohle si nepamatuji. „ Sluší ti"
„ Děkuju." Měl opět ty svůdné oči jako včera.„ zajímalo by mě co tamti dva včera dělali."
„ No mě docela taky. Ještě, že jsme odešli"
„Musím jim poděkovat"
„ a za co?"
„ kdyby to tam spolu nerozjížděly tak bychom spolu nešli dólů a já nezkusil tvoje rty." Nebyla jsem moc nadšená, že se vrací k včerejšku ale taky bych jim měla poděkovat. A hlavně zjistit jak se dostat domů. Mohla jsem se vrátit až v 11 hodin takže jsem měla mnoho času.„ Eydlin ? Je to mezi námi v pohodě?"
„ je a už jsem něco víc než jen holka co tě otravuje?"Draco se usmál přiblížil se ke mně a řekl.„ já myslím, že po včerejšku ti je jasné, že už nejsi jen otravná holka, ale něco víc. Kamarádka. Byl bych debil, kdybych tě teď nechal být. Protože včera jsem zjistil, že líbáš asi nejlíp ze všech" Na tohle jsem se musela usmát. Bylo fajn, že na to jde zlehka. Teda jestli vůbec na něco jde, ale tuhle noc bych si chtěla z opakovat. Je mi teprve patnáct a už jsem skončila s klukem v posteli. A co teprve Malu.Vyskočila jsem z postele a šla si pro podprsenku.„ máš pěknej zadek" protočila jsem panenkami a zvedla jsem podprsenku, kterou jsem si dala pod tričko. Draco na mě celou dobu čuměl jako by nikdy neviděl holku se oblékat.ze země jsem vzala svoje rifle pak triko a mikinu. Triko jsem hodila na zem. Otočila jsem se na Draca který se na mě usmál. „ pojď za mnou"byla jsem ráda, že mě chce zpět do postele. Když jsem si sedla na okraj chytl mě za pas a svalil na ní. Začala jsem se smát a on taky. „ kam si chtěla jít?"
„ já nevím třeba domů nebo udělat jídlo mám hlad a nebo se podívat na ty dva."
„ to zní jako fajn plán"
„ ale budeš se muset oblíct"líně se zvedl, probral si svoje věci a triko a oblékl se.já jsem se taky zvedla líně z postele a šla ke dveřím. Draco mi je otevřel a já mohla vyjít. Její pokoj byl hned naproti tomu našemu.
Opatrně jsme otevřely dveře a spatřily všude poházené oblečení.Malu a Maxn ležely spolu na sobě v posteli. Ti musely mít rušnou noc. Ale byly roztomilí. Radši jsme je moc nerušili, jen Draco si udělal fotku na památku a šli jsme pryč.
„ a co teď"
„ Draco já myslela, že si půjdeme udělat něco na jídlo?"
„ Tak dobře"
Šli jsme po schodech dólů a já se snažila si zjistit nějaké informace.
„jak se dlouho znáte s malu?"
„ asi tři, čtyři roky"
„ jak jste získali schopnosti?"
„ normálně, byli jsme vyvolení. Teď hledáme ještě někoho, kdo ovládá všechny moci"
„ daří se vám to?"
„ ani nevíme"
„ aha a co si dáš na jídlo?"
„ nevím. Mám lepší nápad, nepůjdeme si zaplavat?"
„ teď? Nemám plavky."
„ tak můžeš jen ve spodním prádle."
„ jo, to bych mohla a navíc tu nám i převlečení."
Bylo příjemné se takhle poráží schladit. S Dracem jsme se potápěly a dělaly blbosti. Hned jsem využila schopnost vody. Byl úplně promočený.
Pak na mě použil jeho a to vítr . Nadzvedl mě nás vodu a já letěla. Chtěla jsem mu to oplatit, ale místo vody jsem po něm střelila oheň.„ promiň pořád to neovládám"
Šla jsem se usušit a převlíct se když jsme se vrátily do kuchyně Maxn tam už seděl s Dracem a něco si špitali. Opřela jsem se o dveře a mlčky jsem je poslouchala.
„ Eydlin "
„ Malu tak co jaká byla noc" malu se rozzářila a podívala se na Maxna.„ tak povídej."
„ no jak bych to řekla včera když jste odešli tak prosťe "odmlčela se„ jsme se spolu vyspali no" začervenala se. zřejmě se styděla.
„ a jaký to bylo?" Rozřehtali jsme se jako dvě krávy. Kluci se na nás podívali a jen zavrtěli hlavou.
„ moc si to nepamatuju, ale bylo to fajn." Usmála se a zas se podívala na Maxna.„ a teď spolu chodíme. Nikdy jsem si nemyslela, že on a já budeme spolu."
„ to vám přeju"
„ a co ty a Draco?"
Jen jsem se nadechla a spustila. Ani mě nemusela nutit
„ no tak povídej"
„ fajn. Nic zajímavého začali jsme se líbat a pak jsme usli spolu v posteli ."
„ Takže taky spolu chodíte?"
„ né jsme jen kamarádi. Byl to úlet"Víc jsem jí neřekla.
Udělali jsme si snídani.
A po ní jsem šla domů. Se všemi jsem se rozloučila a byla jsem doma.
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.