Konečně byl pátek. Byla jsem strašně ráda, že mám tak super rodiče, že mi dovolili už na druhou párty. Sbalila jsem si plavky do malého batůžku s náhradním oblečením. Už bylo po škole a měli jsme s Malu sraz ve škole. Sice Draco spával v Bradavicích, ale oslavu měl u rodičů, kteří odjeli někam na dovolenou. Ta párty měla být rozdělena, ale přesto spojena. Jelikož Draco a Layla jsou dvojčata, tak mají narozky ve stejný den.
Malu na mě už čekala ve škole. Chtěla jsem jít s ní, jelikož nevím, kde to je. Byl tam i Maxn. Malu na sobě měla krásné černé kalhoty se zelenou mikinou. Maxn měl černý kalhoty a černou mikinu. Slušelo jim to. „ ty debile ty si je zapomněl?!"křičela na něj Malu a vlepila mu pohlavek. Maxn jen stál s provinilým výrazem.
„ jé ahoj tak jdem?"pozdravil mě Maxn. Asi byl rád, že jsem ho zachránila.Draco měl obrovský barák, větší jak Malu. Zahradu s bazénem a s posezením. V přízemí kino, sauna, nějaký bar s alkoholem. To tam asi měla připravený Layla jelikož tam byla výzdoba.V prvním patře byl obývák a kuchyň. A v jednom patře měli pokoje pro hosty a úplně nahoře byly jejich pokoje. „ Ahoj Eydlin takže si přišla"Draco vypadal úžasně. Byl dokonalý.
„No jo mám super rodiče"
„ jo a Malu já tu mám něco na pití" mrkl na Malu a bylo mi jasný že myslí alkohol.
Bylo tu spoustu kluků a holek. Byla jsem moc ráda že jsem si koupila nový a tak pěkný plavky. Možná tu někoho zbalím. Všude kolem bylo i spousta holek co se kolem něj motaly. Byly úplně jiné jak já. A hlavně byly hezčí. Však ale já měla hezčí plavky. Závidělo jsem ale neměla jsem proč. Nepatřil mi
„ malfoy"zaskřehotala krásná dívka s černými vlasy. Měla úžasnou postavu. Byla dokonalá jak Draco .Když jí uveděla malu tak se jen zašklebila a radši odešla. Draco se na ní usmál a objal ji. Že by jeho holka? Šla jsem za malu zeptat se kdo to je. „ jeho dobrá kamarádka. Ona ho chce ale on snad ne. Kdysi jsme taky byly kamarádky ale zradila mě a proto odešla z party" zajímalo mě co jí udělala. Ale nekdřív jsem musela Draca zbavit těch holek. Ani nevím proč ale vadilo mi to.
Začala jsem cítit žárlivost. Já ho mám ráda a není mi příjemné když se kolem něj někdo motá. Bohužel jsme jenom kamarádi tak jsem do toho nemohla kecat a jen z dálky je pozorovat. Jmenovala se karol. Měla už 16 let a na naší školu nechodí jelikož jí vyhodily. Smůla.
Bylo něco kolem 6 hodiny. Vzala jsem plavky a šla se převléci s malu do plavek. Měla melounový. Nikdy bych si nemyslela že někdo jako je malu bude mít ráda melouny. Slušeli ji. Já jsem měla černo zelené. Taková kaki zelená to byla. Hned když jsem je tam viděla musela jsem si je koupit byly úžasné.„ Eydlin mega ti to sluší. Tak jdem?"vzaly jsme si ručníky a vyšli na krásnou zahradu kde už ostatní si užívaly ve vodě. Tady v bradavicích bylo ještě i kolem 7 hodiny bylo teplo. Navíc jejích bazén byl zateplený.
Draco byl ve vodě a jen tak tam seděl. Vedle něj ta karol. James a Maxn se praly. Malu se k ním hned přidala. Všichni si to tam užívaly jen já seděla na okraji a sledovala ostatní. Párty opustili asi před půl hodinkou ostatní lidi které jsem neznala a zůstaly jsme jen my. Konečně karol šla od Draca pryč . Šla si pro pití. Draco se na mě podíval a z jeho výrazu jsem vyčetl že se mě ptá proč jsem taková skleslá a nejsem ve vodě. Já jen mávla rukou a podívala jsem se jinam. V tom Draco skočil do vody a stáhl mě do ní. Já vyjekla a Draco se jen zasmál. Pod vodou si mě prohlédl a pak se semnou v náruči vynořil. „ sluší ti to" řekl a to zase tím svůdným hlasem. Ják já ho miluju. Karol jen vzteky bez sebe stála na kraji a z dálky nás pozorovala. Nevšímali jsme si jí a připojili se k Malu a ostatním.
„Co kdybychom si šli zahrát polib nebo svlíkni"navrhl Draco s pohledem upřený na mě.
Všichni jsme vylezli z bazénů a šli do našich pokojů abychom se převlékli. Já měla pokoj s Malu a Karol ta měla pokoj pro sebe. James a Maxn měli společný.
„ promiň já nechci být nějaká zvědavá nebo zlá nebo něco ale si pořád s Maxnem?"zeptala jsem se radši opatrně aby se nenaštvala nebo něco takového.„ jo ještě jo. Sice to není nic velkého ale je to fajn. Hlavně si ho musím hlídat pořád se kolem něj někdo motá." Zasmála se a já se přidala. Zamkli jsme se radši a šli se konečně převléct už mi byla zima. Oblékla jsem se do své teplákovky kterou jsem si taky nově koupila. Měla růžové kalhoty a k tomu černou mikinu.
Malu měla na sobě svoji krásnou teplákovku. Vždy jí to slušelo.
Vyšli jsme z pokoje a zamířili do nejvišího patra k Dracovy do pokoje.
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.