14

24 2 0
                                    

Po škole jsem šla, jak jsme se domluvily, s malu k ní domů, abych jí vše pomohla připravit.
Rodiče mi dovolily že u ní mohu spát. Takže jsme to mohly pořádně oslavit. Její dům byl úžasný velký a prostorný. „ páni je to tu úžasné."Zavedla mě do druhého patra kde měla pokoj. Byl úchvatný a prostorný. Měla tam už vše připravené od obložených talířů po pizzu a různé druhy pití. „ ach jo rodiče mi to tu už udělali to není fér." No tak to jsem se musela zasmát. Já bych byla ráda kdyby mi to tu vyzdobily a udělaly tak dobré jídlo.

„ ahoj jamee, jak se máš? díky že si přišel.budeš tu dnes spát?" Už bylo půl osmé a jako první přišel james.„ malu promiň ale já hned budu muset jít. Dnes je den rozkvětu tak u toho musím být. Tady máš aspoň ten dárek"
„ úplně v pohodě čau a už běž ať to stihneš"
Bylo vidět že jí to trochu mrzí.
Jako další přišel Maxn ten na mě mrknul a šel za malu do kuchyně. Docela pospíchal. Malu si dnes natočila své krásné krátké vlasy. Dřív jsem si ani nevšimla že v nich má i modré pramínky. Na sobě měla opravdu krásné a stylové tepláky s bílím crop-topem.
Opravdu jí to slušelo.
Pak se oba objevili v pokoji s jakýmsi punčem. Bylo mi jasné, že v tom bude alkohol. Malu zářily její zeleno hnědé oči. Byla opravdu šťástná. Má přece narozeniny. Nemohla jsem si nevšimnout jak se na ní Maxn něco jako zamilovaně kouká. Pak se objevil Draco. Ani mě nepozdravil. Všichni tři odešli dolů a já zůstala v pokoji sama. Nevím co zas chystali, ale měla jsem strach.
Asi po 10 minutách přišla malu, že mi chce něco říct a ukázat. Řekla ale, že je to tajemství a že mi to ukazuje jen proto, že mi důvěřuje.
Zavedla mě do přízemí, kde měli kino a bazén. U bazénu už byl i Maxn s Dracem.„ Eydlin moji schopnost už znáš" řekl Maxn.
„v téhle partě jsou jen ti, co jsou nějak jiní. Naše pětice už i s tebou je nejmocnější na škole. Teda zatím.máme prostě schopnosti navíc"Malu měla oheň. Draco i proti své vůly tak mi ukázal, že má vítr. Pak jsem šla na řadu já. Místo toho abych udělala oheň začala jsem hýbat s vodou tak jako Maxn
„ sakra co to má být" řekla jsem naštvaným tónem. „ Eydlin ty máš dvě moci?"
„ já nevím tohle se mi nikdy víc nestalo."řekla jsem rozpačitě.
„ Eydlin klid tak příště"
Pak jsme se vrátily zpět do pokoje kde jsme usedli na velkou postel.
„ co kdybychom si řekli ,že dnes, prosím kvůli mně, se nebudete předtvařovat. A co se tu stane a řekne tyhle stěny neopustí." Řekla Malu přísným tónem.Všichni jsme přikývli a Draco mi podal skleničku s punčem. Jo byl tam alkohol. Budu si muset dávat pozor ať tu pak netancuji. Ale musím uznat že byl opravdu dobrý.„ co kdybychom si zahráli pravda nebo úkol." Navrhl Draco svůdným hlasem. Malu rozhodla za nás. Vypískla radostí. Donesla flašku a roztočila ji. Roztočila se a namířila na Malu a Draca. „ pravda nebo úkol?" Zeptal se Draco „ pravdu" odpověděla „ Malu si panna?" Malu se usmála a bez studu odpověděla.„ ano a doufám že se to co nejdřív změní"
Koukla se na Maxna a zkousla si rty. Maxn jí pohled vrátil a roztočil flašku. „ Draco pravda nebo úkol" draco se chvíli rozmýšlel ale pak odpověděl.„ Pravda"
„ s kolika holkama si se vyspal?"
„s 3" no tak to jsem nečekala. Sice už měl šestnáct ale stejně. Podíval se na mě. Radši jsem se podívala jinam. Draco roztočil flašku a padlo to na mě. Draco se usmál asi byl zvědavý jakou mi dá otázku Maxn. Vybrala jsem pravdu.„ už si někoho líbala?"bez přemýšlení jsem odpověděla
„ ne"
„ tak to musíme napravit navrhuji jako další hru. Zahrajeme si polib nebo svlíkni." Malu se asi zbláznila, ale aspoň bude sranda. Konečně jsem byla na řadě. Draco mě zastavil a všem dolil punč. Jen jsem si usrkla a odložila jsem ho. Roztočila jsem flašku. Padlo to na maxna.„ pravda nebo úkol" řekla jsem.„ pravda"měla jsem super otázku.„ s kým by ses tady vyspal?"
„ s malu." Mrkl na malu a ta ho sjela nachápavým pohledem. „ ty a já, nikdy" začali jsme se smát.
„ tak a teď si zahrajeme polib nebo svlíkni" řekl Draco. Malu mi řekla, že ju má nejradši a jak se má hrát. Jde o to, že se zatočí s flaškou tak ti dva se musí políbit. Jestli jeden z nich odmítne tak ten kdo ho chtěl políbit musí tomu co ho nechtěl něco svléknout.„ fajn to bude prča" namítla jsem. Dolili nám punč a šlo se na to.
Posedaly jsme si do kruhu ,seděla jsem vedle Maxna a Draca. Jako první to padlo na Malu a Draca. Byl to krátký polibek. Pak jsem byla na řadě já a Malu. Bylo fajn vědět že první pusa bude od holky a né od kluka. Bylo to něco mezi polibkem a líbáním. Bylo to příjemné. Byla jsem ráda, že jsem si nemusela nic svlíkat. Pak byl Draco a Maxn. Oba si sundaly triko. Draco byl tak vypracovaný. Měl úžasné tělo. Měla jsem co dělat, abych se ho nedotkla a nezačala slintat. Ten alkohol byl už na nás znát. Pak jsem byla já a draco. Posadil si mě na klín a začal mě líbat. Jeho rty byly tak úžasné. Nemohla jsem se od něho odtrhnout . Jeho ruce z mých boků sjely až na zadek.„ ale noták Draco si se rozvášnil." Poškádlil ho Maxn. Slezla jsem z jeho klína zpět na své místo. A roztočila flašku. Padlo to na Maxna a Malu. Malu mu vyskočila na klín a začala ho vášnivě líbat. My tam jen s Dracem seděli a sledovali je. „ Maxne máme před sebou ještě pár her." Poškádlil ho tentokrát Draco. Malu si sedla na své místo a navrhla že bychom si mohli jen tak chvíli povídat. Malu mu opět zkočila naklín a začaly se vášnivě líbat znovu. Tentokrát to zašlo už dál Maxn ji sundal triko. A pak začal podprsenku. To jsme se s Dracem zvedli a odešli jsme pryč radši. Šli jsme po schodech dólů až do kuchyně. Bylo něco kolem půl jedenáctý. Sedla jsem si na linku a podala Dracovi skleničky. Nalil nám Colu. Měla jsem žízeň. Draco se na mě podíval a od hlavy až k patě mě zkoumal.„ co je?"
Zeptala jsem se ho.„ nic jen ti to sluší. Došel ke mně. Seskočila jsem z linky a koukala se mu do očí.Chytl mě kolem pasu a podíval se mi do očí. „ Draco já myslela že nejsme vůbec nic a že se od tebe mám držet dál a teď tu...." chytl mě za zátylek přitáhl blíž a začal mě líbat. Ani mě to nenechal doříct ale brala jsem to jako omluvu. Vyskočila jsem mu do náruče a mě odnesl po schodech do jeho pokoje. Tam mě položil na postel a začal svlíkat triko a kalhoty. „ Víš, že mi je šestnáct ?" Tím jsem ho zastavila, ale jen na chvilku.„ já vím a co jako, nejsem hajzl abych se s tebou hned vyspal." Protočil nad tím oči
a opět mě začal líbat. Rozepl mi podprsenku kterou od hodil bůh ví kam. Prohlížel si mě. Pak mě začal opět líbat. Zalezli jsme si pod deku a tam jsme usly.

MocnáKde žijí příběhy. Začni objevovat