Bylo pondělí a já šla na první hodinu. Bohužel sama. Malu na mě nečekala. Toulalá jsem se chodbou až jsem došla na chodbu kde jsme měli hodinu. Malu a její parta stály před třídou s Karol. Karol se totiž vrátila. Asi jí vzaly na milost. Vím to od Maxna. Potkala jsem ho když někam běžel. Vešli do třídy a já s odstupem za nima. Karol si sedla na mé místo. Nemohla jsem dělat nic jiného než si sednout dopředu vedle zrzky které to nevadilo.
Po hodině jsem vyběhla na chodbu co nejrychleji aby jsem se nemusela koukat na jejich novou členku. Bylo mi zle. Měl jsem toho plný zuby a to byla teprv první hodina.„ Eydlin !" Někdo na mě křikl asi to byla Malu. Já dělala že nesliším a běžela jsem chodbou ke schodišti. Myslela jsem že to bude super a takový ale zatím nic. Kašlu na Draca, Karol. Začnu od znovu. Na schodech jsem potkala holku která mi dovolila abych si vedle ní sedla.„ je ahoj diky že jsem mohla sedět vedle tebe. Jinak jsem Eydlin"
„ je ahoj nemáš za co jinak jsem Ashley." Zrzavá dívka s modrými oči zmizela aniž bych jí pochválili jméno. Za mnou se totiž objevila celá parta. Otočila jsem se. Byla jsem nejistá ale dělala jsem že jsem v pohodě. „ chceme si promluvit" chytli mě za ruku a odvedli k ním na pokoj. Tahle hodina nám odpadla takže jsme měli volno.
„ jsou všichni pryč?" Zeptala se Malu když jsme došli na zmijozelskou kolej.netvářial se vesele myslím že jí něco tížilo.„jo " řekl Draco. Karol ho držela za ruku. Asi spolu začaly chodit. Bylo mi to jedno. Někde hluboko mě to bolelo ale zvenku mi to bylo uprdele.„ Eydlin" začala Malu„ jak asi víš tak se Karol vrátila. Zkončila jí vyloučecí dohoda a tak se mohla vrátit."
„ tak to je fajn" protočila jsem s panenkama.„ co je" řekl Draco„ jen nevím co s tím já mám dělat?! Je mi to uprdele"
„ Eydlin to už stačí!" Zakřičela Malu. Lekla jsem se a o krok ustoupila. „ rozhodli jsme se za těchle okolností kdy se Karol vrátila." Malu to nedořekla skočil jí do toho Draco.„ si vyloučena z party."
„ ale proč?"měla jsem na krajíčku.
„ nehodíš se k nám" Draco byl zlí a odtažitý.„ promiň vždy bylo jen pět lidí a Karol k nám prosťe patří.Vždy jsme byla naše pětka. Promiň"nechávala jsem to. Proč nemůžeme být šestičlená parta.
Odstrkla jsem je a odešla. Neměla jsem náladu.chtělo se mi brečet.„ počkej...."
„ Malu nemusíš to je v pohodě už na začátku si mi říkala že jestli se vám nebudu líbit tak to budu muset vzládat sama. Sice pořád nechápu co jsem vám udělala ale.."začali mi tést slzi tak jsem se radši otočila a rozběhla jsem se pryč. Mířila jsem na dívčí záchodky. Zamkla jsem se v kabince a začala brečet.„ Eydlin si v pohodě?"
„ Malu že jste mě vyloučili jen proto že jsem dala facku Karol?"
„ Eydlin to ne všem řekla že sis vše udělala sama aby si mohla být s Dracem. Já ji nevěřím ale musíš mi říct jestli si to vážně neudělala."
„ samozřejmě že ne "
„ hlasovali jsme a v přesile bylo vyloučení promiň."
„ to nevadí. Ale teď už běž za ostatními. Bylo fajn se s vámi bavit"
Malu tam stála dál.„ ty si Draca milovala že?" Zeptala se mě lítostivě. Já už měla celé tričko od slz. Nechtělo se mi odpovídat.
„ miluješ ho pořád?" Zeptala se
„ víš Eydlin on má dvě schopnosti. Jednu znáš a ta druhá je že dokáže donutit někoho aby se do něho zamiloval" jak to dořekla šla ke dveřím. Než je otevřela vyšla jsem z kabinky„ Malu" otočila se. Byla stejně pěkná jako když jsme se viděli poprvé. Její hnědé vlasy se ale prodloužili a modré prámiky stále zářili jako ona.Známe se už pět měsíců a i po téhle věci se na mě stále usmívala. Ona je úžasná bytost.
„ já ho miluju" lítostivě se usmála s odešla. Kéž by on mě dodala jsem když odešla. Zamířila jsem k zrcadlu abych si opravila líčení a pak běžela na další hodinu.Bylo po hodinách a zbývala jedna. Šla jsem do chodby kterou jsem tenkrát počmáraly. Pořád byl stejně krásný. „ jsem rád že si se vrátila"
„ já taky Draco, bůh ví co by vám udělala. Taková nudná kráva. "
Karol a Draco vyšli ze dveří které vedli do knihovny. Sedla jsem si na lavičku a prosila aby šli pryč.
„ jé ahoj trapko"pozdravila mě Karol která se lepila na Draca.
„ no ahoj " řekla jsem ji přátelským hlasem.
„jen jsme se bavily o tom jaká si nula a jak tě Draco využíval ale že si byla moc nudná. Ty si ještě panna žejo." Začala se řechtat smíchy.„ no jo aspoň nespím s každým"vzala jsem si batoh a odešla. Chtěla jsem jít domů.
V tom mě chytla květina a hodila mě na kolena před Karol a Draca.
„ no ty si kráva co jsem ti udělala?"
„ vzala si mi moje místo. A obvinila mě z něčeho co jsem neudělala."
„ no ale teď už ho máš zpátky tak co ti je" zvedla jsem se.
„ Draco a co jsem udělala já tobě."
„ obvinila si mé kamarády z něčeho co sis zavinila sama. Všichni dobře víme že Jamese si otrávila ty a tu kytkou ses bodla sama aby ses semnou mohla vyspat. Všechny si nás podvedla."
„ cože to není pravda. To vám řekla tady ta slepice že!"
„ a to už stačí" Draco mě vyzvedl svou mocí do vzduchu. Jenomže já jsem dostala další moc a to vítr.
Snesla jsem se opět ladně na zem.
„ ne to nestačí já nic neudělala. Ty lahvičky mi dal Jamee a řekl mi všechno o tom co si mu udělala. To ty si ho otrávila. A Draco já se neprosila aby si mě chytl a odnesl k sobě do pokoje. Mohl si mě klidně vzít k Malu nebo si mě tam měl nechat ať chcípnu když mě tak nemáš rád!" Už toho bylo hodně. Cítila jsem plameny a něco co jsem neuměla popsat."
„ co to meleš za blbosti všichni ví že si to udělala ty já to viděla. Jo a asi tě tam měl Draco nechat šle on je moc hodný narozdíl od tebe. Teď je vše jak má být. Opět jsem nejmocnější naškole proto se mě. Promiň Draco vlastně nás všichni bojí a mají respekt. A ty se taky budeš bát a budeš mí respekt holčičko."
„ nebudu mít z vás respekta už vůbec né z tebe. U mě si prvně musíš respekt zasloužit najivko."
Trefila jsem jí ohněm ta spadla a začala hořet. Polička jsem jí vodou a zmrazila jí. Ona by měla mít respekt ze mě..Už jsem se chystala zaútočit na Draca že ně zradil ale.„ Eydlin přestaň"Draco mě objal a políbil mě. Odstrčila jsem ho.„ co si o sobě myslíš tupče. Já ti věřila." Zhodila jsem ho na zem vodou. A chystala se odejít. Odvolala jsem všechna kouzla sice jsem se jim pomstít chtěla ale zase jsem nechtěla aby se jim něco stalo.„ já se tě bát nebudu to ty by ses měla bát mě" a zmizela jsem.každý den byl stejný. Nevšímali si mě.Bylo zase pondělí a jako vždy jsem se do školy vůbec netěšila.„ Tati co tohle je a jaký je na to proti jed?" Zeptala jsem se a dala jsem mu lahvičky.„ Eydlin já vím co to je všechno ti řeknu po škole a máme toho víc hlavně proti jedu. A máme i další kouzla. Jo a přijď brzy mám pro tebe dárek který si už měla dávno dostat."jsem zvědavá co to bude.
Čekala jsem že na mě Malu nebude čekat šle ona tam stála s Maxnem a Jameem.
„ Eydlin musíme si promluvit" řekla to přísně ale né moc. Kluci přikívly chytli mě za ruku a odvedli.„ kam mě to vedete?"zeptala jsem se. Neodpověděli.
Došli jsme do odlehlého koutu zahrady.
„ promiň že jsme tě sem tak dotáhli ale potřebujeme s tebou mluvit tajně aby nás neviděl Draco s Karol. "
„ dobře Malu. Tak ale mi taky musíte říct co se tu děje."
„ neboj Eydlin všechno zjistíš ale radši si na to sedni" Malu ukázala na lavičku a začala se nejprve vyptávat.„ takže si neudělala to že si otrávila tady Jameeho?"
„ ne to bych nikdy neudělala."
„ a to že si je zmlátila to si udělala?"
„ Malu já je nezmlátila jen Draca jsem vykoupala a Karol zmrazila. Oni mě urážení a nebavilo mě to poslouchat. A navíc mě by ani nepustili. Ona pořád říkala že se jich mám bát že je nejmocnější a další kecy."Zasmáli se
„ konečně jim někdo ukázal co jsou" řekl Maxn. Pak se Malu sedla vedle mě a začala vyprávět co se stalo a proč jsem byla vyhozena.„ No víš Karol zhypnotyzovala Jamese při hlasování o tom jestli tě vyloučit nebo ne. Pak všem nakukala tyhle keci a mi ji věřily. Promiň. Co se vrátila tak se nad všechny vytahuje jelikož získala svou třetí moc." Zasmála jsem se„ peomiň že ti do toho zkáču ale já zjískala už čtvrtou a to vítr."
„ aha tak to ji radši neříkej. No a prostě tak. Draco jí věří piřád jí miluje. My všechno víme tady od Jameeho všechno nám řekl."
„ no ale co s tím teď?"
„ no pistavíme jí až bude správná chvíle a tebe jsme vzali zpátky takže výtej v partě. A promiň ze jsme ti nevěřili. Jinak tady máš minci proti očarování nebo proti hypnóze." Podala mi minci kterou jsem si strčila do kapsy .
„ a teď rychle do třídy ať si může Eydlin sednou na své místo"Vyběhli jsme schody a vešli do třídy. Zatím ta nebyly.
„ madam vaše místo" Jamee mi odsunul židli jako džentlmen a já si sedla na své místo. „ děkuji" byla jsem jim vděčná za to že jsem zpět. Do třídy vešel Draco bez Karol. Když mě uviděl byl vzteky bez sebe.„ co ta tady dělá" Draco na mě zařval.„ sedím tu nevidíš"odsekla jsem
„ Draco to Karol udělala naschvály to ona zhypnotyzovala Jamese aby jsme ji vyhodily. Ona tě jen využívá. A tys jí na to naletěl." Malu se mě zastávka a snažila se říct Dracovy pravdu. Ale on asi neposlouchal.„ ne Karol za nic nemůže mě by nelhala to vy jste nalatěly. Johnsová je nudná a nepatří sem."
„ Doprdele Draco ty si slepej?! Ty to nevidíš?! Poslocháš se vůbec. Já vím že jí miluješ ale tohle je už moc." Malu byla naštvaná. A to hodně. „ Draco Malu má pravdu posloucháš se vůbec ? " Maxnovy to už taky lezlo na nervy. „ ovšem že se poslouchám. Už od začátku jsem říkal že se k nám nehodí. Kdybych jí při zařazování neomámil tak by byla v nebelvíru nebo takhle někde. Ona sem nepatří. Karol je ta co tu má být to ona je ta.."
„ No ty si kretén" skočila jsem mu do řeči.„ ahoj lásko co se tu děje" Karol vešla do třídy.„ no ahoj lásko ta p*ča tu mele blbosti a sedí ti ba místě"
„ ale Eydlin já ti něco řekla"
„ no a já ti odpověděla"
„ vypadni!"
„ ne" sedla jsem si a začala si povídat s Malu .
„ Draco my nebo ona vyber si"
Malu mu dala na výběr. Vybral si ji. Oba dva si sedli před nás. Hodina začala. Draco mi poslal nějaký papírek od Karol.„ zničím tě " v papírku byla aji nějaká kytka. Radši jsem si k ní nepričuchla. Ale silně voněla. Po hodině se mi udělalo blbě. Vyšla jsem sama na chodbu jelikož Malu s Maxnem a Jamesem se ještě snažili domluvit Dracovi.
Zamotala se mi hlava a já usla. Spadla jsem na chodbě. Ležela jsem na té studené zemi.„Zavolejte někdo někoho"Probudila jsem se doma.„ Eydlin jsi v pohodě?" Zeptal se táta„ Co se stalo?"
„ někdo tě asi otrávil. Nepamatuješ si jestli sis náhodou omylem nečuchla k nějaké rudé kytce?"
„ jo Karol jednu po mě hodila nebo tak něco"
„ no ještě že si usla tam kde nás hned zavolali abychom ti dali protijed. Ještě se prospi budeš potřebovat energii. Pořád ti chci něco ukázat. Omluvil jsem tě na tři dny. Bude se nám to hodit."
ČTEŠ
Mocná
RandomMladá dívka jménem Eydlin ,která do teď žila v normálním světě a chodila do normální školy zjistí že je čarodějka. Ale je mocnější než ostatní. Odjede do Bradavic kde pozná partu která je jiná než ostatní. Prožijí románek s Dracem a utká se v boji.