Г.Т Т/И
Харесва ми, че Юнги е загрижен за мен, или поне аз така си мисля, но ми е неловко да ме кара до вкъщи. Затова му казах, че трябва да ида до магазина.
След като с влезнах от колата продължих към една тъмна уличка, до колкото си спомням от другата страна е горният квартал и после е нашият.
Вървях по тъмната уличка, но не се виждаше нищо. Чух няколко тракания на бутилки, но не се виждаше от къде идват. Вече бях почти в края на улицата, когато усетих ръка на рамото си.
За момент се вцепених и цялата настръхнах, не знаех какво да правя, но реших да се обърна бавно и там видях двама мъже, които ми се усмихваха и ме оглеждаха.
Аз отсътъпих назад, а те се спогледаха и се засмяха.
Какво ще правя сега? Тук няма никой, ако ми направят нещо?
- Е, защо си сама по това време?- попита единият, като започна да се доближава до мен.
- Такава красавица, а обикаля в този късен час! Така не бива, ела ще се позабавляваме и после ще те закараме вкъщи!- каза другият, като се засмя силно.
- Оставете ме намира!- казаха з изплашено, а единият ме допря до стената.
- Не се страхувай, само ще се позабавляваме и после ще си ходиш, освен ако не искаш отново!- каза той и започна да доближава лицето си към моето.
Аз го ритнах в коляното и тръгнах да бягам, но другият ме хвана през кръста и ме хвърли на земята.
Усетих как от лакътя ми започна да тече кръв. Двамата мъже тръгнаха към мен и единият извади нож от панталона си, като го допря до бузата ми.
- Ако не слушаш и не правиш това, което ти казваме ще стане страшно!- каза той и започна да се опитва да свали блузата ми.
- Помощ! Помогнете ми! Моля ви, оставете ме намира! Не го правете!- започнах да викам, но никой не ме чуваше.
Опитах се да избутам единият и го ритнах в най-милото му, а той изохка и се опита да ме удари, но някой го бутна на земята. Изправих се и видях, че това е Юнги.
Двамата му се нахвърлиха и единият го одера с ножа по рамото.
- Как смеете да я докосвате?!- започна да им вика той и да им удря юмруци.
Единият го удари и му разкървя устата и носа, а другият се опита да го наръга с ножа, но Юнги успя някак да го вземе и те започнаха да бягат.
BẠN ĐANG ĐỌC
You Will Give Up// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЗапочната:20.09.2020 Завършена:22.12.2020