——————————————————
~На следващия ден~
——————————————————Г.Т Юнги
Събудих се от слънчевите лъчи, влизащи през прозореца. Погледах малко Т/И и станах от леглото. Минах през банята и се облякох, след което слезнах долу, за да направя закуска.
Зачудих се какво да направя и накрая реших. Започнах да вадя продуктите и не след дълго бях готов. Погледнах към часа, беше 11:38. Зачудих се дали да събудя Т/И.
Защо спи толкова много? Тръгнах към стаята й и влезнах вътре, седнах на леглото до нея и започнах да я галя, но усетих, че гори.
Имаше температура, върнах се долу и започнах да търся термометър, след дълго търсене го намерих и отново се качих горе.
- Т/И, събуди се!- казах аз и започнах да я побутвам.
- Не искам!- каза тя тихо.
Взех термометъра и го сложих. Започнах да чакам и след малко го взех. Погледнах го и показваше 38,5°.
Взех кърпа и я намокриха със студена вода, като я оставих на челото на Т/И. Слезнах долу и взех лекарства и вода, след което отново се качих.
Седнах до нея и се опитах да я събудя. След дългото будене, най-накрая успях. Дадох й едно хапче и тя го изпи, след което отново си легна и се зави, като пъшкулче. Легнах до нея и я прегърнах, целунах я по челото и започнах да я наблюдавам.
През цялото време дишаше тежко, някой път започваше да кашля и да киха, а после й минаваше. Беше сгушила в мен и не помръдваше.
- Защо ли ми трябваше да те карам да излизаме вечерта?! Беше студено, а аз исках да се разходим! Аз съм идиот, заради мен сега си болна!- казвах аз, но Т/И не ме чуваше, защото спеше.
- Толкова си спокойна докато спиш, че мога да те гледам цял живот така!- казах отново аз и я целунах по челото.
Слезнах долу и взех закуската, която бях направил. Качих се горе и започнах да будя Т/И. Тя отвори леко очичките си и аз й показах храната.
Помогнах й да се изправи и започнах да я храня. Ядеше бавно и едвам преглътваше. След всяка хапка й давах да пие вода. След време тя се нахрани и отново легна.
Тъкмо ставах за да занеса празните съдове долу, когато тя ме хвана за ръката.
- Моля те, остани! Искам да те прегърна, много си топъл.- каза тя едва. Аз оставих нещата на бюрото й и легнах до нея, а тя обви ръцете си около кръста ми.
KAMU SEDANG MEMBACA
You Will Give Up// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
Fiksi PenggemarЗапочната:20.09.2020 Завършена:22.12.2020