Г.Т Т/ИИ тогава той каза:
- Знаеш ли колко се изплаших и ядосах, когато видях онези идиоти близо до теб?!- каза той през зъби.
- Щях да ги убия!- продължи той, а аз го погледнах изплашено.
- Т/И... аз... обичам те!- каза той и аз се вцепених.
Какво ще правя сега и аз го обичам, но да му го кажа ли, или не?!
- Знаеш ли колко време се чудех как да ти го кажа?! Поисках съвет от Джънгкук и той каза да ти кажа, но ме беше страх, че не изпитваш същото и може да проваля нещата и ако беш-
Отново го прекъснах с целувка. Ако говори толкова ще ми се налага често.
- И аз те обичам!- казах аз и той отвори очите си широко.
- Наистина ли?!- попита той радостно и аз кимнах, след което се прегърнахме.
Поседяхме малко така, без да казваме нищо. Слушах тупенето на сърцето му, беше успокояващо. Ръцете му бяха здраво увити около кръста ми.
Беше толкова приятно. След малко се отделихме и той ми се усмихна.
- Гладна ли си?- попита ме той и аз кимнах.
Станахме от дивана и отидохме в кухнята, започнахме да си готвим.
Юнги ме остави да седна на плота и започна да ми дава разни храни в устата, като след всяка получавах по една нежна целувка.
- Може ли да останеш?- попитах аз тихо и той се опули.
- Сигурна ли си?- попита ме той несигурно.
- Напълно!- отговорих аз и го прегърнах.
След като се наядохме се качихме горе в стаята ми, влезнах да се изкъпя, а Юнги седеше на леглото.
След малко излезнах от банята и си взех дрехи.
Юнги не спираше да ме зяпа, а аз се чувствах неудобно, затова бързо тръгнах към банята, но той хвана ръката ми и ме обърна към него.
- Защо се срамуваш от мен?- попита ме той, като се доближаваше.
- Гледаш ме много втренчено и ми е неудобно!- казах аз, като наведох глава.
- Щом аз мога да обикалям без тениска, значи и ти можеш!- каза той и се усмихна перверзно.
- Юнги!- казах аз раздразнено и го бутнах назад, след което влезнах в банята.
След като си сложих пижамата излезнах и легнах на леглото.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You Will Give Up// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]
FanficЗапочната:20.09.2020 Завършена:22.12.2020