♡48♡

292 14 3
                                    


Г.Т Т/И

- Ти и Т/И... ще си имате бебе!- каза Криси и аз се опулих.

- Моля?! Как така?! Това е невъзможно!- казах аз.

- Да, Юнги невъзможно е, то бебето от въздуха се появи в корема на Т/И!- каза Криси саркастично.

- Сигурни ли сте?- попитах аз и тя кимна. Ще ставам баща! Аз... Т/И... бебе...

- Аз ще ставам баща!- извиках аз и разресох Криси за раменете.

- Трябва да ида при Т/И!- казах аз и тръгнах към вратата. Отворих я и отвън стояха Т/И и Джънгкук. Хванах Т/И за ръката и я придърпах в обятията си, като започнах да я галя по косата. Тя не разбра какво става, отделих се от нея и я целунах страстно, а тя ми отвърна.

След малко се отделихме и аз допрях челата ни, като ръцете ми бяха на бузите й.

- Обичам те!- казах аз и тя ми се усмихна.

- И аз те обичам!- отвърна тя и аз я прегърнах.

- Юнги, аз не съм ти-

- Знам!- казах аз, като я прекъснах.

- Съжалявам, че не ти повярвах и те оставих!- казах аз и тя ме целуна.

- Юнги, ние ще си имаме-

- Бебе!- казах аз, като отново я прекъснах и тя кимна.

- Знам!- казах аз.

- Но...ти искаш ли-

- Разбира се, че го искам! Това е плод на нашата любов!- казах аз.

- Трябва да идем на доктор, закусвала ли си? Казаха ми, че не се храниш!- започнах да казвам аз, а тя погледна лошо към Криси.

- Не ме гледай така!- каза Криси строго, след което се засмяха.

- Криси, искам да съм леля!- каза Т/И и на Криси и стана неудобно.

- Първо да се оженим и после ще си имаме деца!- обясни Джънгкук и Криси го погледна щастливо, след което започнаха да се прегръщат и целуват.

- Ела да ядеш!- казах аз и дръпнах Т/И за ръката.

- Гълъбчета, елате на закуска!- извиках аз и те дойдоха. С Джънгкук започнахме да правим закуска, а те седяха и си приказваха.

Не след дълго бяхме готови и седнахме на масата, започнахме да се храним и да си говорим. Криси и Т/И спореха коя ще е по-добра леля и накрая не стигаха до заключение. Питаха и нас с Джеон, но ние не искахме да се месим.

You Will Give Up// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now