♡59♡

250 12 4
                                    


Г.Т Т/И

И не след дълго бяхме пред вкъщи. Юнги отключи вратата и ми направи място да влезна. Той влезна след мен и затвори вратата. Тръгнахме към кухнята.

Започнах да вадя някакви продукти от хладилника, защото бях гладна. Юнги ми помогна и не след дълго яденето беше готово. Сложихме храната на масата и седнахме да се храним.

Отначалото беше тихо, но после започнахме да си говорим. Станах от масата и си взех сок. Тъкмо се обърнах и щях да изсипа сока по тениската на Юнги, който беше застанал пред мен.

- Юнги, какво правиш?- попитах го аз, като го погледнах лошо.

- Исках да те изненадам, но май ти щеше да изненадаш мен.- каза той и се наведе, като ме целуна. След малко се отделихме и ме целуна по челото, като отново седнахме на масата и продължихме да ядем.

Не след дълго се наядохме. Станахме от масата и започнахме да я раздигаме. Юнги застана пред мивката и започна да мие мръсните съдове, а аз го прегърнах в гръб и започнах да го целувам по раменете.

- Ако мия всеки ден съдовете ще продължаваш ли правиш така?- попита ме той и аз се засмях.

- Няма нужда да миеш съдовете, за да правя така. Само ми кажи и ще те целувам когато поискаш!- казах аз и той се обърна, като ме целуна.

След малко Юнги изми съдовете и ме вдигна във въздуха. Аз увих краката си около кръста му и започнах да смуча кожата по врата му, а той движеше ръката си по гърба ми нагоре-надолу.

Той тръгна нагоре по стълбите и започна да ги изкачва бавно. Не след дълго бяхме пред вратата на стаята и тъкмо щеше да влезне, когато аз го спрях.

- Юнги, може ли да те помоля нещо?- попитах го аз и той ме погледна объркано.

- Разбира се, че може!- отвърна ми той и ме целуна по носа, а аз се усмихнах.

- Когато спах първият път у вас, обикалях от стая на стая и влезнах в една с пиано...ще може ли да ми посвириш?- попитах го аз и той ми се усмихна.

- Някой е бил любопитен!- каза Юнги, като се обърна и тръгна към стаята с пианото.

- Малко да.- казах аз и се засмяхме. Не след дълго Юнги стигна пред стаята с пианото и отвори вратата. Влезна вътре и ме остави от еди ия край на стола, като той седна до мен и вдигна капака на пианото.

You Will Give Up// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Место, где живут истории. Откройте их для себя