♡15♡

317 16 5
                                    


Г.Т Т/И

Вече бяхме вкъщи и Криси ми помагаше с работата. Това момиче наистина се справя бързо и точно.

- Готово!- каза Криси за пореден път, като остави папката на масата и се облегна на дивана.

- И аз съм готова!- казах аз и също се облегнах.

- Това ли беше?- попита ме тя отегчено.

- Да!- казах аз и си отдъхнахме.

- Гладна съм!- каза Криси.

- Да си поръчаме нещо!- предложих аз и тя кимна.

- Яде ли ти се китайско?- попитах аз.

- Да, отдавна не сме яли!- каза Криси.

- Сега ше звънна!- казах аз. Взех си телефона и звъннах, поръчах две порции и казаха, че до 30 минути ще са тук.

- До 30 минути ще го докарат!- казах аз.

- Добре, какво ще правим?- попита Криси въодушевено. От къде тази енергия, след толкова работа.

- Т/И, как ще издържиш 30 минути?- каза Криси вече помръкнала И аз се засмях.

- Настроенията ти се сменят, като не знам какво!- казах аз и се засмяхме.

- Отивам до магазина за сладолед!- каза Криси.

- Сега?! В 21:00 часа?!- казах аз учудено.

- Ти добре ли си?- попитах аз.

- Скучно ми е!- каза тя.

- Добре, добре отивай, най-много да видиш Джънгкук!- казах аз и се засмях, а тя ме погледна лошо.

Да, сърдита му е. Криси не каза нищо, взе си нещата и излезна, а аз останах да чакам храната. Взех си телефона и започнах да разглеждам в Instagram.

Минаха 20 минути и Криси се върна с кутия сладолед и някакви снаксове.

- Сладко не купи ли ма?- попитах аз.

- Купих! В джоба ми е!- каза тя и се засмяхме.

Винаги трябва да има нещо солено, нещо сладко и за пиене. Криси дойде и седна на дивана остави снкосоветв и сладоледа на масата, след което и извади някакви шоколади от джоба на якето си.

- Имаш ли за пиене?- попита тя.

- Какво пиене?- попитах аз учудено.

- Сокове!- каза тя.

- Да няма през седмицата да пия алкохол?! После едвам ставам за работа!- каза тя.

You Will Give Up// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora